Ik heb ongeveer sinds drie weken wat alg op mijn planten en kienhout, en dit word steeds erger. Ik vind het hinderlijk en ben bang dat het allemaal erger word, dus vandaar dat ik wat foto's plaats, en misschien kunnen jullie mij vertellen wat voor een alg het is, en bovenal, wat gaat er fout?
Hierbij mijn waterwaardes, vorige week getest met sera koffer.
ph 7.0
gh 7
kh 5
nh4 0
nh3 0
no3 0
fe 0.5
Mijn aquarium is een Juwel Rio 180 en draait nu 2 maanden en ik ververs wekelijks 50 liters (5 emmers). Ik heb zo'n co2 ding, ik maak dus zelf met gist en suiker, en dat loopt goed. Wekelijks na het verversen doe ik er 15 ml Profito (plantenvoeding) en 15 ml Ferro (ijzerbemesting) bij. In het begin verving ik elke week de witte watten (dus niet die blauwe) van mijn filter, maar heb begrepen dat het beter is om ook die watjes uit te spoelen totdat ze echt vies zijn.
Mijn verlichting is gewoon de standaard van Juwel wat er in zit, heb daar wel van die refelctors op gezet, ongeveer 6 weken geleden. Ik heb ook redelijk veel planten staan in mijn aquarium.
Mijn vissen bestand is,
8 otocinclus, 6 corrydoras, 15 kardinaal tetra's, 2 dwerg goerami's, 2 antennebaarsjes, en 4 plaatjes.
Hieronder zal ik wat foto's plaatsen:

Ik heb alles zo uitgebreid mogelijk neergezet, en ik hoop dat jullie wat met deze informatie en foto's kunnen.
Ik hoop iets van jullie te horen!
Groetjes Hans
Edit. Stond een foutje in dat ik Easy Carbo gebruik, maar bedoelde Profito. Dat heb ik dus veranderd.