Mijn ervaring is dat je vaak niet weten waar ze het over hebbenIlonka schreef:Ik neem je niets kwalijk hoor!!!jean-paul schreef:Ilonka,
Neem het me niet kwalijk maar ik blijf bij mijn mening: op de foto is trouwens te zien dat je hygrophilla (als ik me niet vergis - plantjes midden achteraan) ook blaadjes verliest, maw ook je andere plantjes doen het niet opperbest. Als je het bruissteentje in je bak laat, zal je over enkele weken moeten constateren dat je planten het erg moeilijk hebben wegens CO2-gebrek. Een interessant artikel over CO2 vind je bv hier: http://www.aquarialeeuwarden.nl/pagina' ... esting.htm
Ik ga het zeker uitproberen!!!![]()
ik bedoelde het ook niet aanvallend maar als je het in een speciaalzaak navraagd mag je toch aannemen dat ze weten waar ze over spreken!!!
![]()
In iedergeval bedankt voor de tip!!!!![]()
Waarom het geen bruinalg is ...omdat ik het niet afspoelen kan.
hoe ontstaat bruinalg eigenlijk????
Zijn bij jou toevallig je waterwaarden bekend? (KH en PH) zo ja, dan kan je in diverse tabellen het co2 gehalte van ej water opzoeken. Co2 is voor de planten erg belangrijk om te kunnen groeien.
Als je nog niet naar de winkel bent geweest voor plantenvoeding kan ik je aanraden een product als Easylife Profito te nemen. Behalve ijzer zitten hier nog meer belangrijke bouwstoffen voor de planten in.
Als het dan na 2 weken niet beter begint te gaan met de planten moet je gewoon weer aan de bel trekken!
Suc6 ermee!