Kan dit visbestand?

Tim Gelderland
Oud teamlid
Oud teamlid

Re: Kan dit visbestand?

Bericht door Tim »

kijk je wel eens in onze data base? staat heel vee goede informatie. deze vis heeft een lage ph waarde nodig is echt niet geschikt voor beginners

http://www.hobbykwekers.nl/zoetwater/it ... s-ramirezi
'The eye is useless, if the mind is blind'

Onderwerp auteur
tobyderks
1000+
1000+

Bericht door tobyderks »

Tim schreef:kijk je wel eens in onze data base? staat heel vee goede informatie. deze vis heeft een lage ph waarde nodig is echt niet geschikt voor beginners

En een koppel honinggoerami? Zijn die 'makkelijker'?

Tim Gelderland
Oud teamlid
Oud teamlid

Bericht door Tim »

tobyderks schreef:
Tim schreef:kijk je wel eens in onze data base? staat heel vee goede informatie. deze vis heeft een lage ph waarde nodig is echt niet geschikt voor beginners

honing goeramis zijn een stuk makkelijker alleen oppassen met teveel stroming in de bak ik heb ze ook :mrgreen: ik zou ze wel in harem houden 1m+2v
'The eye is useless, if the mind is blind'

Onderwerp auteur
tobyderks
1000+
1000+

Bericht door tobyderks »

Tim schreef:
tobyderks schreef:

honing goeramis zijn een stuk makkelijker alleen oppassen met teveel stroming in de bak ik heb ze ook :mrgreen: ik zou ze wel in harem houden 1m+2v
Past dat wel? Wordt dat niet te veel? Mijn filter veroorzaakt wel wat stroming, hoe kan ik dat verminderen?

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Bericht door Linda »

Dat gaat wel hoor, honinggoerami's blijven vrij klein en zijn niet agressief. Super leuke visjes om mee te beginnen. Je hebt verschillende kleurvarianten daar moet je wel even op letten.
Sja, hoeveel stroming is teveel. Wij kunnen niet zien hoeveel stroming jouw filter veroorzaakt. Wanneer je merkt dat je visjes door de bak geblazen worden of ze veel moeten rusten omdat ze zo hard moeten zwemmen staat je stroming te hard voor ze. Je zou dit kunnen aanpassen door de uitlaat richting de ruit te draaien of een stuk hardscape er voor plaatsen.

Onderwerp auteur
tobyderks
1000+
1000+

Bericht door tobyderks »

Linda schreef:Dat gaat wel hoor, honinggoerami's blijven vrij klein en zijn niet agressief. Super leuke visjes om mee te beginnen. Je hebt verschillende kleurvarianten daar moet je wel even op letten.
Sja, hoeveel stroming is teveel. Wij kunnen niet zien hoeveel stroming jouw filter veroorzaakt. Wanneer je merkt dat je visjes door de bak geblazen worden of ze veel moeten rusten omdat ze zo hard moeten zwemmen staat je stroming te hard voor ze. Je zou dit kunnen aanpassen door de uitlaat richting de ruit te draaien of een stuk hardscape er voor plaatsen.
Oke dan kijk ik het eerst even aan. Als ze er gewoon in kunnen ga ik ze zaterdag halen, ben benieuwd!!

Onderwerp auteur
tobyderks
1000+
1000+

Bericht door tobyderks »

Linda schreef:Dat gaat wel hoor, honinggoerami's blijven vrij klein en zijn niet agressief. Super leuke visjes om mee te beginnen. Je hebt verschillende kleurvarianten daar moet je wel even op letten.
Oke dan kijk ik het eerst even aan. Als ze er gewoon in kunnen ga ik ze zaterdag halen, ben benieuwd!!