ik wil een grotere huiskamer en dan mag jij een bak komen bouwen
showroom project powered by aqua-home
-
Antoinette
- 1000+

Re: showroom project powered by aqua-home
aardig zijn voor elkaar kost niets
-
AquaHome
Ik denk inderdaad dat de bak veel groter lijkt met die tunnel erachter. Word wel super denk ik, goed bedacht, ben benieuwd;)
-
ben85
Onderwerp auteur - 200-400

voor de juiste prijs kan ik daar geen nee op zeggen natuurlijkAntoinette schreef:![]()
vanavond weer verder klussen hoop het wandje dicht te krijgen en de afwerking van de bak aan de voorkant te doen.
foto's volgen
-
ben85

UPDATE!!!
begint nu echt ergens op te lijken........

nu nog even goed nadenken waar ik de wand mee ga bekleden de tunnel word zowieso zwart maar de muur zelf is nog even de vraag.....
me vader wil het behangen met egaal wit glasvezel behang en dan een kleurtje geven.
ik had een ideetje om de wand te gaan bekleden met tegels van wat zal het zijn 60 bij 60 die verkoopt me vader op de zaak zijn hele dunne tegels van composiet ofzo geloof ik. ik denk dat dat echt super mooi is nu alleen me vader er nog van overtuigen
begint nu echt ergens op te lijken........
nu nog even goed nadenken waar ik de wand mee ga bekleden de tunnel word zowieso zwart maar de muur zelf is nog even de vraag.....
me vader wil het behangen met egaal wit glasvezel behang en dan een kleurtje geven.
ik had een ideetje om de wand te gaan bekleden met tegels van wat zal het zijn 60 bij 60 die verkoopt me vader op de zaak zijn hele dunne tegels van composiet ofzo geloof ik. ik denk dat dat echt super mooi is nu alleen me vader er nog van overtuigen
-
AquaHome
Ziet er echt top uit Ben, goed bezig! Betegelen zal zeker mooi staan en zal het aquarium een mooie luxe uitstraling geven. Hoop dat je vader er mee instemt 
Geeft me idd flashbacks naar ARTIS van toen ik klein was. Ik mocht daar dan in op mn knieen om naar de vissen te kijken. Hartstikke gaaf ziet het er uit Ben.
Dat ziet er nice uit, Ben! 
Dat ziet er idd geweldig uit. 
Think like a proton and stay positive... ;)
Mijn juwel rio 125
Mijn juwel rio 125
mooi hoor ben wel heel nieuwsschierig hoe het gaat worden als eindresultaat.
-
ben85

Rita M schreef:Geeft me idd flashbacks naar ARTIS van toen ik klein was. Ik mocht daar dan in op mn knieen om naar de vissen te kijken. Hartstikke gaaf ziet het er uit Ben.
Hahah ja he rita ik kan het me ook nog goed herinneren .
Thanks allemaal.... van de week weer verder en kijken voor tegels voor bekleding van de muur
-
ben85

update (tje)

de achterkant.... de zwarte muur na overleg met me ouweheer gehad te hebben gaat betegeld worden met tegels van 1 meter bij 40 cm. ik heb de muur maar even zwart gemaakt oog wil ook wat tot de tegels er zijn.
verder heb ik het visbestand verhoogd en zwemmen er nu ongeveer 35 a 40 malawi's in
de achterkant.... de zwarte muur na overleg met me ouweheer gehad te hebben gaat betegeld worden met tegels van 1 meter bij 40 cm. ik heb de muur maar even zwart gemaakt oog wil ook wat tot de tegels er zijn.
verder heb ik het visbestand verhoogd en zwemmen er nu ongeveer 35 a 40 malawi's in
-
ben85

voor het mooie zou de omlijsting aan de voorkant iets breder moeten zodat de lijnen van de bak overeenkomen met de lijnen van de grepen van de deur in de keuken. dat moet ik nog even bekijken
Ziet er toch al tof uit hoor, Ben!
Mooi projectje 
Het ziet er zeker al goed uit. 
Think like a proton and stay positive... ;)
Mijn juwel rio 125
Mijn juwel rio 125
-
AquaHome
Wat een geweldig gezicht zo in de keukezaak. Ziet er echt top uit!