Hopelijk niet ,Rita M schreef:Nou, eerlijk gezegd lijkt het me dat je alles dan wel gecontroleerd hebt, misschien dan toch eeen bacterie of parasiet.
Welk ook raar dat ze telkens rond zelfde uur doodgingen
Hopelijk niet ,Rita M schreef:Nou, eerlijk gezegd lijkt het me dat je alles dan wel gecontroleerd hebt, misschien dan toch eeen bacterie of parasiet.
kheb net een guppy gezien die der wat anders uitziet als andere guppen precies of die bloeduitstorting geeft aan bovenkant hoofd ook geeft die verscheidene rode puntjes zie je niet op foto is wel beetje onduidelijk kheb de guppy apart gezet in bakjeRita M schreef:Nou, eerlijk gezegd lijkt het me dat je alles dan wel gecontroleerd hebt, misschien dan toch eeen bacterie of parasiet.

Vriend van me zei anders eens esha2000 en exit te gebruiken voor enkele dagen deze zou heel wat ziektes bestrijdenBertus schreef:Bloeduitstorting en rode puntjes, doet mij denken aan mijn corydoras populatie welk ik kwijt geraakt ben aan een parasiet
Maar als jij de visjes net hebt zou ik er 1 bewaren en daarmee terug gaan naar de dierenwinkel en je verhaal uitleggen, meestal krijg je dan nieuwe of een tegoed van het een of ander. Als het een parasiet is zou ik vragen hoe je dit moet behandelen en even wachten met nieuwe vis uit te zetten.
Daarstraks bij aqua winkel in buurt geweest en uitleg gadaan hij rade mij ook esha2000 en exit aan denkt ook aan bacterielle infectie vanavond als ik thuis kom ga ik met de kuur beginnenBertus schreef:Klopt maar heeft in mijn geval niet geholpen.
Ook geen eten geven zei die van winkel klopt dit anders 4dage zonder eten?Rita M schreef:Doe er dan de dubbele hoeveelheid van wat aangegeven wordt Davy en ook een dagje langer.
Wel even een paar dagen extra beluchten tijdens die kuur hoor anders gaan je vissen daar aan dood. Gewoon even een bruissteentje in de bak doen.