wat hebben we tot nu tot gefabriceerd
allereerst de voedingsbodem er in gezet ,tetraplant substraat ,of het goed is ,geen idee ,daar zijn de meningen over verdeeld maar goed kwaad zou het niet kunnen volgens mij.
de achtergrond is me een doorn in het oog ,ik vind die kier verschrikkelijk ,maar de kleine vond het goed ,ik wilde een andere halen maar hoefde niet
daarna de kiezeltjes erin ,zwarte steentjes ,vraag me niet waarom maar dat vond ze mooi ,okee lekker doen meid dit wordt jou bakje , plantjes uitgezocht en wel de volgende ceratopteris lysimachia cardamine hemiographis ,en bertusmos
wat komt er in ,ik ben samen met haar naar shrimps-unlimited.nl gesurft en laten zien en ze koos de volgende beestje uit ,mijn zegen heeft ze ,maar ik heb geen zin in een bak vol gevechten ,mijn vraag is dan ook ,zou dit bij elkaar kunnen en zou het gaan in een 60 liter? ,of is het te klein ,ik heb niks besteld ,de bak moet eerst nog verder indraaien maar zou graag wat hulp willen .dit heeft ze gekozen aan hand van plaatjes op de site
Hommelgarnaal 4
Afrikaanse Waaierhandgarnaal 4
Crystal Red grade SSS 4
Maanvis Peru Altum 2
Vampierkrab 2
Anentome Helena 4
ik ben even wat fotos aan het toevoegen maar het wil me nog niet echt lukken ,ze komen er dus aan !