hallo mijn nieuwe vissen zijn bang voor de bellen van de luchtpomp lijkt wel ze blijven aan een kant het zijn platty's wennen ze hier aan of hoe kan ik ze er aan laten wennen
met vriendelijke groet joey
nieuwe vissen bang voor de belle van de luchtpomp
Re: nieuwe vissen bang voor de belle van de luchtpomp
Hier wennen ze wel aan hoor.... (denk ik)
Je zou kunnen kijken of je de lucht wat kan verminderen zodat er wat minder bellen komen of een ander bruissteentje waardoor je wat fijner belletjes krijgt.
En anders meer planten nemen waardoor je geen belletjes nodig hebt
De belletjes verdrijven je co2 waar je planten van groeien en hoe meer ze groeien dezs te meer zuurstof maken ze aan
Je zou kunnen kijken of je de lucht wat kan verminderen zodat er wat minder bellen komen of een ander bruissteentje waardoor je wat fijner belletjes krijgt.
En anders meer planten nemen waardoor je geen belletjes nodig hebt
De belletjes verdrijven je co2 waar je planten van groeien en hoe meer ze groeien dezs te meer zuurstof maken ze aan
Maar het pompje levert tog ook zuurstof want ik heb nep planten gepakt speciaal voor het pompje
-
timothymeertens
- 800-1000

Fout, de bellen leveren geen zuurstof.
Het is de oppervlakte beweging die zorgd voor gaswisseling(zuurstof).
Als je de uitstroom van de filter hoger zet zodat deze het wateroppervlak breekt dan heb je genoeg
Het is de oppervlakte beweging die zorgd voor gaswisseling(zuurstof).
Als je de uitstroom van de filter hoger zet zodat deze het wateroppervlak breekt dan heb je genoeg