Ik heb nu een aquariumpje van 30l. Mijn vissenbestand: 4guppy man, 2 platy man, en er komen nog 5 neon tetras bij. Hierbj wil ik graag 10 rode sakura garnalen houden. Ik wil gaag met mosbegr oeide stenen werken. Het is er altijd netjes 24 graden. Graag jullie mening hierover en evt,ervaringen.
Met vriendelijke groet!
Garnalen in me aqua (beginner)
Re: Garnalen in me aqua (beginner)
Hoi
Doe alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft géén tetra's in een 30 lt bakje!!
Dat zijn enorme zwemmers die op die manier echt volkomen verkeerd gehouden worden.
Kijk eens of je de rasbora Maculata mooi vind, daarvan worden wel vaker een stuk of wat in een heel klein bakje gehouden ook al ben ik er zelf niet direct een voorstander van.
Met de 6 vissen die er al inzitten heb je eigenlijk de limiet voor de hoeveelheid liters al wel behaald ook.
Lekker veel garnalen erin en een mooi speciaal bakje ervan maken is volgens mij veel mooier hoor.
Succes met het nemen van je beslissingen
Doe alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft géén tetra's in een 30 lt bakje!!
Dat zijn enorme zwemmers die op die manier echt volkomen verkeerd gehouden worden.
Kijk eens of je de rasbora Maculata mooi vind, daarvan worden wel vaker een stuk of wat in een heel klein bakje gehouden ook al ben ik er zelf niet direct een voorstander van.
Met de 6 vissen die er al inzitten heb je eigenlijk de limiet voor de hoeveelheid liters al wel behaald ook.
Lekker veel garnalen erin en een mooi speciaal bakje ervan maken is volgens mij veel mooier hoor.
Succes met het nemen van je beslissingen
-
Silvia
Ik ga met Rita mee..!
Neons maak je echt niet blij als scholenvis zijnde die idd lekker rond willen zwemmen.
30l. is echt leuk om er een garnalenbakje van te maken
Neons maak je echt niet blij als scholenvis zijnde die idd lekker rond willen zwemmen.
30l. is echt leuk om er een garnalenbakje van te maken
Ben het eens met Rita en Silvia.
Zelfs voor platy's en guppen vind ik deze bak te klein.
Zelfs voor platy's en guppen vind ik deze bak te klein.
Ik ook maar ik voelde me meteen zo'n z**kerd om daar nu ook al over te beginnen dus thnx Fab voor de (eigenlijk nodige) aanvulling.Fabian schreef: Zelfs voor platy's en guppen vind ik deze bak te klein.
Om dan (ookRita M schreef:Ik ook maar ik voelde me meteen zo'n z**kerd om daar nu ook al over te beginnen dus thnx Fab voor de (eigenlijk nodige) aanvulling.Fabian schreef: Zelfs voor platy's en guppen vind ik deze bak te klein.
Dus allemaal terechte opmerkingen waarvan ik hoop dat je ze van harte neemt
Kortom: Maak er een Super Garnalen bakkie van!! 
beter een gat in je hand dan een hand in je..
Leuke garnaaltjes en mischien wat leuke slakjes zijn top in zo,n bakje. vissen? 
groetjes Agnes