goeiemorgen allemaal,
Ik ben van plan om een grotere bak aan te schaffen. Ik heb een mooie zien staan van 160x50x60 maar deze moet natuurlijk vervoerd gaan worden. Ik ben als de dood dat de bak de reis niet heel gaat doorstaan en ben erg benieuwd naar jullie manier van vervoeren. Deze maat moet wel op een aanhangwagen maar hoe zet je hem dan vast ed. alle tips en ervaringen zijn meer dan welkom.
hoe vervoer je een grote bak
-
patrickboz
Onderwerp auteur - 0-200

-
peterdenhaag53
- 1000+

Re: hoe vervoer je een grote bak
Ik heb net een bak van 150x50x50 opgehaald vanuit een flat driehoog naar mijn woning op 1 hoog.
Bak was helemaal leeg. Je kan hem makkelijk met twee niet al te zwakke mannen dragen. Jouw maat is echt te dragen....zal zo'n 95 kilo zijn.
De bak van mij droegen we via de lift naar de auto, die we asociaal op de stoep pal voor de flatdeur hadden geparkeerd.
De auto...een ford wagon= ruime stationwagen... Achterbank weggeklapt..paste ruim erin. Jouw maat had ook gepast.
De laadruimte heeft zachte bekleding dus hij kon er meteen in. Rondom een paar oude dekens om de bak te beschermen. Rustig rijden naar huis.
We hadden die dag pech en moesten een hele afstand lopend overbruggen omdat de hele straat geasfalteerd werd.
We hebben de bak op een karretje gezet...verhuishondje en hem zo naar mijn huis gebracht.
Nog even sjouwen de trap op, naar binnen en neerzetten.
Een kind kan de was doen.
Bak was helemaal leeg. Je kan hem makkelijk met twee niet al te zwakke mannen dragen. Jouw maat is echt te dragen....zal zo'n 95 kilo zijn.
De bak van mij droegen we via de lift naar de auto, die we asociaal op de stoep pal voor de flatdeur hadden geparkeerd.
De auto...een ford wagon= ruime stationwagen... Achterbank weggeklapt..paste ruim erin. Jouw maat had ook gepast.
De laadruimte heeft zachte bekleding dus hij kon er meteen in. Rondom een paar oude dekens om de bak te beschermen. Rustig rijden naar huis.
We hadden die dag pech en moesten een hele afstand lopend overbruggen omdat de hele straat geasfalteerd werd.
We hebben de bak op een karretje gezet...verhuishondje en hem zo naar mijn huis gebracht.
Een kind kan de was doen.
Idd vastzetten met dekens en rustig rijden. Het belangrijkste is dat de bak op een vlakke ondergrond staat ivm breuk.
Voldoende mankracht is ook belangrijk bij deze maat bakken.
Greetings.....
Voldoende mankracht is ook belangrijk bij deze maat bakken.
Greetings.....
Greetings...
Een kind kan de was doen.[/quote]
Foei foei Peter. Dierenmishandeling en kinderarbeid. Dat kan echt niet
Greetings.....
Een kind kan de was doen.[/quote]
Foei foei Peter. Dierenmishandeling en kinderarbeid. Dat kan echt niet
Greetings.....
Greetings...