Juwel standaard filter
Juwel standaard filter
Is de standaard filter van een rio 240 sterk genoeg voor een malawi bak te filteren?
Re: Juwel standaard filter
Voor jonge vissen kan het wel, als de vissen wat groter worden kan hij snel verstopt raken. Een losse buitenfilter kan je dan altijd nog instaleren.
Re: Juwel standaard filter
Ik heb lekker niet gestemd... Maar het is wat Kevin zegt. Het ligt aan de bezetting, hoe vaak je ververst enz enz enz.
Ikzelf ga het toch proberen, maar weet dat als het niet goed gaat ik er een externe filter bijhang. De aanzuigbuis steek ik dan in het filterhuis van de juwelfilter, dus er komt niks bij wat dat betreft.
Maar verstopping... valt best mee denk ik. Een keer per week de voorfilter goed uitspoelen... En ik geef wel als tip om originele voorfilters van juwel te gebruiken, die vind ik stukken beter dan die filterwatten
Ikzelf ga het toch proberen, maar weet dat als het niet goed gaat ik er een externe filter bijhang. De aanzuigbuis steek ik dan in het filterhuis van de juwelfilter, dus er komt niks bij wat dat betreft.
Maar verstopping... valt best mee denk ik. Een keer per week de voorfilter goed uitspoelen... En ik geef wel als tip om originele voorfilters van juwel te gebruiken, die vind ik stukken beter dan die filterwatten
Groeten,
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd