apisto borreli

Plaats reactie

Onderwerp auteur
kraakie
0-200
0-200

apisto borreli

Bericht door kraakie »

Hallo,

Ik heb ff een vraag 4 a 5 weken geleden een harem borrelis gekocht doen het hartstikke goed maar nou kom ik vanochtend beneden zie ik het vrouwtje onder een steen zitten en ik dacht heh wat hangt daar nou boven nou je raad het al eitjes hihihi super leuk natuurlijk dus ik zoeken naar het andere vrouwtje oké gevonden en die heeft ook eitjes afgezet... Maar nou is mijn vraag wat nou te doen twee vrouwtjes met jongen straks Hoe moet ik ze eten geven en kan ik ze ergens kwijt ? Ik weet niet hoeveel eruit gaan komen maar ik denk dat mijn bak straks over vol is ?? Ik hoor graag van jullie

Fabian
Oud teamlid
Oud teamlid

Re: apisto borreli

Bericht door Fabian »

Hoe groot is je bak? Zitten er nog andere vissen bij?
Persoonlijk zou ik de natuur z'n werk laten gaan ;) De eerste broedsels zullen het waarschijnlijk niet overleven. Ze moeten eerst nog ff oefenen :P

Onderwerp auteur
kraakie
0-200
0-200

Re: apisto borreli

Bericht door kraakie »

Me bak is 80 cm en hoge 100 liter ongeveer maar inderdaad je heb gelijk al de eitjes zijn weg ik denk dat de man ze allemaal opgegeten heeft althans ik zag hem er bij zitten en overal zijn al me eitjes weg dus ik voor niks vanmiddag spulletjes gekocht baby voer een appart bakje voor de kleintjes hahaha maar jaah wie weet voor de volgende keer