Maanvis doet net alsof ie dood gaat!
-
Maanvissen1990
Onderwerp auteur - 0-200

Maanvis doet net alsof ie dood gaat!
Hallo anders aquarium liefhebbers, ik ben Thomas wurtz 24 jaar en heb een vrij variërende bak met als hoofdbewoners 4 maanvissen, 2 van een jaar of 2 oud en 2 van 1 jaar oud(blauwe maanvissen)! Nou kom ik gister terug van vakantie en ligt er een van mijn maanvissen raar te doen op de bodem!!!! Ik dacht meteen die gaat dood, heb hem alleen even een tikje gegeven met me netje waardoor die paniekerig weer wat begon te bewegen! Ik dacht deze is als ik wakker word door, maar tot mijn verbazing heeft hii zich gewoon weer bii de groep gevoegd toen ik wakker werd???
iemand enig idee wat er met haar aan de hand kon zijn? De andere 2 maanvissen zijn er later bijgekomen(4 weken geleden) de andere zitten er al 1 jaar in??? Iemand toevallig enig idee?
-
emeraldking
- 400-600

Re: Maanvis doet net alsof ie dood gaat!
Hoi Thomas,
Welkom hierzo!
Soms zijn vissen ff van slag. Kan zomaar gebeuren! Een kleine verandering in de waterwaardes kan ook tot dit gedrag leiden. En de ene vis is er dan wat gevoeliger voor als de ander (dus ook binnen dezelfde soortvissen). Maar ik zou het gewoon zo laten want blijkbaar zwemt ze weer normaal zoals je het stelt.
Welkom hierzo!
Soms zijn vissen ff van slag. Kan zomaar gebeuren! Een kleine verandering in de waterwaardes kan ook tot dit gedrag leiden. En de ene vis is er dan wat gevoeliger voor als de ander (dus ook binnen dezelfde soortvissen). Maar ik zou het gewoon zo laten want blijkbaar zwemt ze weer normaal zoals je het stelt.
Devoted aquarist ever since early 1970's...
Specialized in livebearers...
Breeder of rare livebearers...
Exhibitor, breeder & author
Specialized in livebearers...
Breeder of rare livebearers...
Exhibitor, breeder & author