Hoeveel Watt?
Re: Hoeveel Watt?
Volgens de teststrip, ja ik weet het, onnauwkeurig, heb niks anders, is mijn KH hoog en mijn PH 6.8. Dus volgens de berekening is er genoeg CO2.....
dat houdt in dat er genoeg ruimte is voor co2, houdt niet in dat het er ook daadwerkelijk is. dat is namelijk ook temperatuur afhankelijkFabian schreef:Volgens de teststrip, ja ik weet het, onnauwkeurig, heb niks anders, is mijn KH hoog en mijn PH 6.8. Dus volgens de berekening is er genoeg CO2.....
Knutselsmurf zegt u gedag
Power to the pink side!
groeten jeroen
Power to the pink side!
groeten jeroen
20 graden 
dan is het water zuurstofrijker dan bij 24 graden, des te warmer het is des te minder zuurstof
bio co2 is een goeie en goedkope optie om dit wat aan te vullen, vinden je plantjes heerlijk
Power to the pink side!
groeten jeroen
Power to the pink side!
groeten jeroen
-
peterdenhaag53
- 1000+

En Fabian? Lekker veel raad gekregen toch. En dat je eens wat sjacchie kan zijn is normaal.
De moraal is dat je het zo graag goed wil doen. Neem eens de tijd en bedenk precies wat je wilt met je bak en gebruik de adviezen.
De moraal is dat je het zo graag goed wil doen. Neem eens de tijd en bedenk precies wat je wilt met je bak en gebruik de adviezen.
Zeker veel informatie. Allemaal opgeslagen in mijn bovenkamer
Ik ga weer wat eens proberen, eerst de bak met rust laten, zonder voeding, gewoon verversen en is kijken wat dat doet. Dan ga ik eens wat dingen toepassen van wat jullie zeggen. Bedankt 
Haha, niet meer chaggie hoor
Haha, niet meer chaggie hoor
en als je nou weer schaggie bent, gooi het er ff uit op de chat of in een berichtje naar iemand die je goed kent, lucht goed op
als er nog wat is verder, gewoon posten! dan krijg je vast weer zoveel hulp
succes voor nu in ieder geval en laat ons weten hoe het afloopt 
als er nog wat is verder, gewoon posten! dan krijg je vast weer zoveel hulp
Power to the pink side!
groeten jeroen
Power to the pink side!
groeten jeroen
Hahahaha. Ow Rita? Waar ben je? 
Jep, ben zeker benieuwt.
Bedankt voor alle hulp