Al geruime tijd speelt een van mijn ancistrus voor Bob de Bouwer. Hij graaft al het grind onder m'n kurk-stammetje vandaan en graaft zo m'n planten in.
Heeft iemand dit al eens eerder gezien?
Enig idee waarom hij dit gedrag vertoont?
Ancistrus Bob de Bouwer
-
tomenden
Onderwerp auteur
- 200-400

- Contacteer:
Ancistrus Bob de Bouwer
Momenteel geen bak meer.
Oriënterend voor een Paludarium
Re: Ancistrus Bob de Bouwer
Heb je plekjes in je bak waar hij zich in kan verstoppen? zo nee creeer wat plekjes voor hem waar hij in kan gaan als hij wil. Koop bijv van die L nummer buisjes.
ik heb er twee die ook steeds alles op de kop gooiden ik heb toen een halve kruik gekregen en daar zit er altijd eentje in en de ander heefd onder een steen wat grond weggeveegt en ligt daar steeds dus ja de jouwe was gewoon opzoek naar een schuilplek.
maar als je die
maar als je die
niet ziet zitten dan kun je bijv. een pvc pijpje ( wel doorsnede die groter is dan hij zelf) in de lengte doorzagen en die bekleden met mos. en zo heb je dus gelijk twee plaatsen ken die kiezen.Slider schreef: L nummer buisjes.
blub ik ben een vis
Is volgens mij wel een bekend gedrag, mijn L-168 jes doen dit ook.
En het lijk wel of die mee zit te lezen, zit me er nu een partij zand te verplaatsen.....
Maar zo'n buisje heb ik er hier ook in gehad en het enigste wat ze probeerde was om dat ding te ondermijnen, ik heb ze er nog nooit in gezien.
En het lijk wel of die mee zit te lezen, zit me er nu een partij zand te verplaatsen.....
Maar zo'n buisje heb ik er hier ook in gehad en het enigste wat ze probeerde was om dat ding te ondermijnen, ik heb ze er nog nooit in gezien.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
tomenden
Onderwerp auteur
- 200-400

- Contacteer:
Er staan 3 flinke stukken kienhout in de bak waar diverse gangen in zitten waar ze zich kunnen verschuilen.Slider schreef:Heb je plekjes in je bak waar hij zich in kan verstoppen?
Daarnaast bestaat het kurk-stammetje alleen uit de schors. De binnenkant is er uit dus dat ik ook een behoorlijke schuilplaats.
Ik zal eens kijken of ik er een alternatieve ruimte bij kan creëren zodat ie niet meer hoeft te graven.
Momenteel geen bak meer.
Ik heb ook zo'n keramiek buis.
En mijn L144 zit er wel graag in.
En mijn L144 zit er wel graag in.
Groetjes........
ben je niet toevallig de buurman van de bouwers
haha dan kijkt hij het daar vanaf
blub ik ben een vis
-
tomenden
Onderwerp auteur
- 200-400

- Contacteer:
Nee zeg....doe me een lol !!!!sixpakje schreef:ben je niet toevallig de buurman van de bouwers
Grappig om te lezen dat dit blijkbaar wel vaker voor komt.
Momenteel geen bak meer.