hallo mensen ik heb hier een goudvis en die heb ik al 3 jaar en vandaag dacht ik er een vis bij te halen
dus ik naar de winkel visje uitgekozen een mooie witte maar nu als ik ze samen steek in het zelfde aqaurium valt mijn oude vis de nieuwe aan hij hapt naar die vinnetjes en de zijkant van het nieuws visje of komt dat omdat mijn bakje te klein is?
pls kan iemand mij helpen zodat opa vis de nieuwe niet meer aanvalt
ik had ergens iets gelezen van de nieuwe een uur erin te steken en de oude er een uurtje uit
helpt dit of weet iamand iets anders iets dat werkt pls zodat ze samen zwemmen en spelen IPV vechten
hoor et graag
vriendelijke groeten
vijandigheid
vijandigheid
Monoblock 1.70M
Juwel rekord 60l
Unknown 1.20M
Juwel rekord 60l
Unknown 1.20M
Re: vijandigheid
De eerste vraag is... Hoe 'klein' is dat bakkie dan?
Groeten,
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
een goede 4 / 5 literPatman schreef:De eerste vraag is... Hoe 'klein' is dat bakkie dan?
Monoblock 1.70M
Juwel rekord 60l
Unknown 1.20M
Juwel rekord 60l
Unknown 1.20M
het is een bakje van 30x20x20 ongeveer met een deksel(dakje) op
Monoblock 1.70M
Juwel rekord 60l
Unknown 1.20M
Juwel rekord 60l
Unknown 1.20M
dat is niet heel erg groot... volgens mij is het probleem met goudvissen dat ze snel in een te kleine bak worden gehouden... goudvissen kunnen namelijk redelijk groot worden...
Groetjes Roderick

Dat denk ik ook wat roderick zegt.
Als die al 3 jaar alleen is kan het ook wezen dat die afschuw heeft naar de nieuweling en daarom aanvalt.
Als die al 3 jaar alleen is kan het ook wezen dat die afschuw heeft naar de nieuweling en daarom aanvalt.
dus wat je bedoelt de oude vis is het gewoon gewend van alleen te zijn en wenst geen nieuweling in zijn bakjeSander schreef:Dat denk ik ook wat roderick zegt.
daarom dat hij die aanvalde?
oke bedankt allesinds
Monoblock 1.70M
Juwel rekord 60l
Unknown 1.20M
Juwel rekord 60l
Unknown 1.20M
grof weg ja dat is het inderdaad en daar help ook nog bij mee dat het een klein bakje is dus maar weinig plak om te schuilen.
Groetjes Roderick

Houd er ook rekening mee dat een goudvis ongeveer 50 liter per vis nodig heeft. Het zijn mega vervuilers en redelijke zwemmers.
Klopt idd. daar komt het wel op neer, bij sommige mensen heb je het zelfde als die jaren alleen zijn worden ze ook mensen schuw.