Ik wil graag iets meer weten over dit visje. Helaas kon ik niets vinden in ons datbase, misschien keek ik wel niet goed genoeg.
Ik zit er aan te denken om zo'n vis aan te schaffen maar er is weinig info over de deze vis te vinden. Misschien zijn er mensen die mij kunnen helpen, door iets te vertellen over hun ervaring met dit mooie visje.
Ik heb ergens gelezen dat ze andere vissen en garnaaltjes kunnen eten. Er wordt niet gezegt over kleine kreeftjes
En als je pech hebt kan deze vis wel 40 tot 50 cm lang kunnen worden.
Het zijn ook rofdieren die voornamelijk 's nachts jagen.
Meer kon ik niet vinden.
Mesvissen, Sternarchus/ Apteronotus Albifrons
-
Sharky and Geogre
Onderwerp auteur - 0-200

Mesvissen, Sternarchus/ Apteronotus Albifrons
Een man komt bij de dokter met een vis onder zijn arm. Zegt de dokter tegen de man: Ik zie het al...uit de kom!!!!
-
Sharky and Geogre
Onderwerp auteur - 0-200

Re: Mesvissen, Sternarchus/ Apteronotus Albifrons
Edit voor foto van deze vis.

Een man komt bij de dokter met een vis onder zijn arm. Zegt de dokter tegen de man: Ik zie het al...uit de kom!!!!
-
bordeauxdog
- 200-400

Soortnaam: Apteronotus albifrons
Synoniem: Apteronotus passan, Gymnotus albifrons, Sternarchus albifrons, Sternarchus lacepedii, Sternarchus maximilliani
Gewone Namen: Black Ghost Knife
Familie: Apteronotidae (Ghost Sidderalen en Mesalen)
Orde: Mesaalachtigen (Sidderalen en Mesalen)
Klasse: Actinopterygii (Straalvinnigen)
Max. grootte: 50 cm / 20 inches
Milieu: zoetwater
Herkomst: Zuid-Amerika. Venezuela naar Paraguay, Paraná rivieren en de Amazonas Bekken van Peru
Temperament Enigszins agressief.
Kan worden bewaard in een gemeenschap aquarium met andere rustige soorten die zijn te groot om te worden ingeslikt.
Water parameters: 6,0-8,0 pH, temperatuur 23-28 ° C / 73-82 ° F
Aquarium setup: Deze soort is een zeer grote, goed beplant aquarium. Het is het beste niet meer dan een van deze vissen te houden samen in een aquarium. Het aquarium moet worden ingericht met veel smalle schuilplaatsen onder Rotes, rotsen en planten en een kleine stoned substraat. Drijvende planten moeten worden gebruikt voor het dimmen van de verlichting.
Feeding: Accepteert de meeste soorten van levende en diepgevroren levensmiddelen. De meeste exemplaren kunnen worden opgeleid om pellets te accepteren
Synoniem: Apteronotus passan, Gymnotus albifrons, Sternarchus albifrons, Sternarchus lacepedii, Sternarchus maximilliani
Gewone Namen: Black Ghost Knife
Familie: Apteronotidae (Ghost Sidderalen en Mesalen)
Orde: Mesaalachtigen (Sidderalen en Mesalen)
Klasse: Actinopterygii (Straalvinnigen)
Max. grootte: 50 cm / 20 inches
Milieu: zoetwater
Herkomst: Zuid-Amerika. Venezuela naar Paraguay, Paraná rivieren en de Amazonas Bekken van Peru
Temperament Enigszins agressief.
Kan worden bewaard in een gemeenschap aquarium met andere rustige soorten die zijn te groot om te worden ingeslikt.
Water parameters: 6,0-8,0 pH, temperatuur 23-28 ° C / 73-82 ° F
Aquarium setup: Deze soort is een zeer grote, goed beplant aquarium. Het is het beste niet meer dan een van deze vissen te houden samen in een aquarium. Het aquarium moet worden ingericht met veel smalle schuilplaatsen onder Rotes, rotsen en planten en een kleine stoned substraat. Drijvende planten moeten worden gebruikt voor het dimmen van de verlichting.
Feeding: Accepteert de meeste soorten van levende en diepgevroren levensmiddelen. De meeste exemplaren kunnen worden opgeleid om pellets te accepteren
Iff there are no dogs in heaven then I'm not going!!!!!!!!!!!!!!!
Bordeauxdog rules!!!
Patrick
Bordeauxdog rules!!!
Patrick
-
bordeauxdog
- 200-400

had dit opgezocht op google en vertaald dus niet op spelfouten letten
Iff there are no dogs in heaven then I'm not going!!!!!!!!!!!!!!!
Bordeauxdog rules!!!
Patrick
Bordeauxdog rules!!!
Patrick
-
Sharky and Geogre
Onderwerp auteur - 0-200

Dankjewelvoor de goede info, maar is er misschien iemand die zelf deze vissen heeft of gehad heeft. Misschien kan hij of zij nog iets meet vertellen.
Ik heb een olifantenvis in mijn aquarium zitten, is mij verteld dat dit uit dezelfde familie is als de mesvis.
Ik weet dat je zo'n vis altijd alleen moet plaatsen in de bak.
Volgens mij een best makkelijke vis, als die maar gaat eten, hetzelfde als een olifantenvis.
Ik weet dat je zo'n vis altijd alleen moet plaatsen in de bak.
Volgens mij een best makkelijke vis, als die maar gaat eten, hetzelfde als een olifantenvis.
Juwel trigon 350
-
Sharky and Geogre
Onderwerp auteur - 0-200

Okee dankje, Ik heb gisteren heel veel aquariumwinkels weer gezien en jeetje wat zijn die mesvissen duur en die beesten kunnen echt groot worden. Ik heb een paar volwassen vissen gezien. Ik denk dat ik toch maar pas...