Kapotte lichtbak aqua 30

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Renaat
0-200
0-200

Kapotte lichtbak aqua 30

Bericht door Renaat »

Hallo iedereen

Bij deze wens ik jullie mening te vragen over een probleem met onze bak. Ongeveer een jaar na de aankoop van onze Aqua 30 is de lamp kapot gegaan. Bij het uitdraaien van de lamp bleek dat niet enkel de lamp maar ook de lampkap (De kant boven de lamp, bij dit soort aquarium een soort wit plastic) kapot is. Heel de plastic is verstorven. Volgens mijn vader door de hitte van de lamp. Iemand enig idee wat ik ermee moet doen? Of waar ik zo een nieuwe kap voor dit soort bak kan vinden?

Bedankt.

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter

Re: Kapotte lichtbak aqua 30

Bericht door Kevin »

Als je je meld bij de winkel/leverancier dan krijg je waarschijnlijk een hele nieuwe kap ;) er zat een productie fout in die deksels waardoor er water in de lichtbak zelf kan komen en daardoor de lamp sneller kapot gaat en er roest optreed in de lampvoet.

Als de winkel er niets aan wil of kan doen kun je altij rechtstreeks bij Aquadistri terecht.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Onderwerp auteur
Renaat
0-200
0-200

Bericht door Renaat »

Hoi bedankt voor je antwoord.

Ik vrees dat ik het via de leverancier zelf zal moeten proberen. Daar de winkel er niets aan wou/ kon doen heb ik het ondertussen zelf wat gerepareerd. Ik probeerde al contact op te nemen met het bedrijf zelf maar dit blijkt me niet te lukken omdat ik in Belgie woon en dus een andere postcode heb.

Kevin Noord-Brabant

Bericht door Kevin »

Om een email te versturen heb je toch geen postcode nodig zeker :?: anders even een telefoontje eraan wagen naar Aquadistri in Klundert. hhhhm toch wel, bah hebben ze gewoon hun telefoonnummer van de site gehaald :?

Ik zal je het telefoonnummer via een prive bericht sturen.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Onderwerp auteur
Renaat
0-200
0-200

Bericht door Renaat »

Waarvoor dank. Ik laat je nog iets weten hoe het afloopt.

Onderwerp auteur
Renaat
0-200
0-200

Bericht door Renaat »

In al die tijd hebben we nog geen nieuwe lichtbak maar dit is onze schuld. Wegens geen vaste telefoon nog niet gebeld naar het nummer dat je hebt gegeven Kevin. Daar de lichtbak volledig kapot is -> Nu zat er zelfs water bij de lampvoet en bij de plaats waar je het lampje kan aanleggen. Door het duidelijke probleem zijn we nog eens terug geweest naar de winkel waar we hem kochten. Man wat een miserie toen we het probleem uitlegden kon dit al niet zijn. Het was onze eigen schuld. Het lag aan onze lamp. Het roest wilden ze waarschijnlijk niet zien... Doch stelden ze nu wel een bon op voor aquadistri. Ze zeiden er wel meteen bij dat we op niet veel moesten hopen. Toen ik hun vertelde wat jij had gezegd op het forum hier ivm de productiefout kreeg ik het botte antwoord: "Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, wij zijn hier alleszins niet van op de hoogte..."

Nu staan we hier met een visbak zonder lamp of deksel... Eerst kregen we zelfs het hele aquarium niet meer mee. Toen ik vroeg aan de bazin en onze vissen dan? Kregen we uiteindelijk toch onze bak terug mee...

1 ding weet ik zeker als we daar niet worden geholpen is het gedaan met deze hobby... Nog nooit zoveel geld voor iets betaald en zo weinig plezier van gehad :(

Kevin Noord-Brabant

Bericht door Kevin »

Woon je ver hier vandaan? Misschien dat we het anders via een winkel hier kunnen regelen.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Timothy
1000+
1000+

Bericht door Timothy »

Wat is dat voor een winkel joh? Dat kunnen ze toch niet maken. Als ze iets leveren moet het wel goed zijn!
Juwel 300 Malawi (C. Afra en P. Saulosi)
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=4638
60 liter wordt Garnalenbakje.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=5589
Achterwand 300
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=10&t=4420
Gek op Perenijs