In mijn bal van 250 x 70 x 70 wil ik graag een mooi schooltje garnalen hebben. Aan welke hoeveelheid moet ik denken als ik ze ook nog af en toe wil kunnen zien?
En gaat dat goed met mijn discussen en maanvissen?
Hoeveelheid garnalen
Re: Hoeveelheid garnalen
Ik ben er hier met 10-15 begonnen en ik schat ze nu op zo'n ...... geen idee eerlijk gezegd.
genoeg om zich goed te laten zien iig.
gaat hier prima met de discusvissen, maar volgens mij zijn maanvissen er wel wat feller op.
genoeg om zich goed te laten zien iig.
gaat hier prima met de discusvissen, maar volgens mij zijn maanvissen er wel wat feller op.
275x65x60
-
Maarten
Onderwerp auteur
Ok, dan koop ik er een stuk of 20. Moet zeker goed komen dan. Dank je wel!
zorg wel dat ze zich voldoende kunnen verstoppen he.
anders zijn het dure snacks
anders zijn het dure snacks
275x65x60
-
Maarten
Onderwerp auteur
Ja, snap ik. Heb genoeg kienhout en nog wel een aantal stenen die ik in mijn aqua kan zetten, dus aan schuilplekken geen gebrek. Maar bedankt voor je tip 
Ik heb hier ooit eens 20 vuurtjes in de bak gedaan en nu, geen idee, duidelijk meer dan 20.
Maar ik heb er hier geen maanvissen in zitten. Heb hier nog een bak staan met een paar maanvissen en daar ook eens een zwikkie vuurtjes in gedaan, maanvissen waren mij dankbaar.
Ik verwacht dat je maanvissen er op gaan jagen en maanvissen kunnen snelle rakkers zijn.
Misschien een hoekje met dichte beplanting of een groter soort zoals Japonica's?
Maar ik heb er hier geen maanvissen in zitten. Heb hier nog een bak staan met een paar maanvissen en daar ook eens een zwikkie vuurtjes in gedaan, maanvissen waren mij dankbaar.
Ik verwacht dat je maanvissen er op gaan jagen en maanvissen kunnen snelle rakkers zijn.
Misschien een hoekje met dichte beplanting of een groter soort zoals Japonica's?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
En misschien toch wat stukken kienhout er in zetten. En die bedekken met een mos soort?
Maar ik ben dan toch bang dat je weinig garnaaltjes overhoud. Of zal gaan zien, omdat ze zich verstoppen.
Maar ik ben dan toch bang dat je weinig garnaaltjes overhoud. Of zal gaan zien, omdat ze zich verstoppen.
-
Maarten
Onderwerp auteur
Ok, mijn eerste gedachte bij de maanvissen was al om ze weg te doen, maar dat wordt alleen maar groter nu hihi
Ik zal ze eens hier bij koopjes zetten
Ik zal ze eens hier bij koopjes zetten
Je toekomstige garnalen gaan je hier dankbaar voor zijn
.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie