Ik wou een Discusplanten pakket bestellen
Maar heb alle planten opgezocht en was niet echt tevreden
nu heb ik zelf wat planten bijelkaar gezocht, en wil jullie vragen of dit een juiste keuze is
Echinodorus_ 3x Parviflorus
5x Tenellus
2x Redflame Alismataceae
Commba
Eustralis Sellata Alismataceae 2x
Vaantjes 2x
Vallisniria Nana 10x
Barclaya Lanifolia Nymphaeaceae 2x.
Keuze planten
Keuze planten
Gr
Siena
Siena
Re: Keuze planten
Wat zijn Commba. Vaantjes en vallisneria nana?
De rest kan prima.
De rest kan prima.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
ik ben niet goed in namen maar zolang het zuidamericanen zijn is het goed,
denk ook aan voor- midde- en achtergrond planten
gr sam
denk ook aan voor- midde- en achtergrond planten
gr sam
juwel record 110
amazone
amazone
Zuid-amerikanen zijn niet noodzakelijk hoor, ik ga zelf gewoon voor de mooiste
ik denk dat 2 vaantjesplanten een beetje weinig is, zijn echt groepsplanten, ze breiden wel uit maar die opbrengst is ongeveer 1 plant in de 3 weken en zolang deze in de schaduw staat groeit hij nauwelijks.
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Ik heb ook nog vaantjes in mijn juwel ,
die ik dan over ga zetten net zo als mijn andere planten in mijn bak
want mijn juwel vision moet dan ook leeg
die ik dan over ga zetten net zo als mijn andere planten in mijn bak
want mijn juwel vision moet dan ook leeg
Gr
Siena
Siena
Vallisneria, spiralis; alleen kan de Nana vallisneria een tempertuur van 30 graden verdragenKees schreef:Wat zijn Commba. Vaantjes en vallisneria nana?
De rest kan prima.
Vaantjes = Eikeblad , Comba= zuurstofplant ( sorry had het fout geschreven )
Gr
Siena
Siena
Duidelijke nu.
Zelf heb ik ook voornamelijk planten uit zuid amerika, maar toch hier en daar een crypto bij gezet.
Kunnen ook veel warmte hebben en ik heb niet echt mooie laag blijvers voor mijn discusbak gevonden of gehad, althans die mij aanstonden.
Zelf heb ik ook voornamelijk planten uit zuid amerika, maar toch hier en daar een crypto bij gezet.
Kunnen ook veel warmte hebben en ik heb niet echt mooie laag blijvers voor mijn discusbak gevonden of gehad, althans die mij aanstonden.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Vaantjes is heel wat anders dan eikenblad! Ik heb bij de discus ooit ook een eikenbladvaren gekocht, tenminste dat zeiden zij, maar dat bleek ook een vaantjes plant te zijn. Hier de verschillen: PS: Ik neem aan dat je met "comba" cabomba bedoelt?Siena schreef:Vallisneria, spiralis; alleen kan de Nana vallisneria een temperatuur van 30 graden verdragenKees schreef:Wat zijn Commba. Vaantjes en vallisneria nana?
De rest kan prima.
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Hee je hebt gelijk, Ik bedoel de Hygrophila difformis,LauMooij schreef:Vaantjes is heel wat anders dan eikenblad! Ik heb bij de discus ooit ook een eikenbladvaren gekocht, tenminste dat zeiden zij, maar dat bleek ook een vaantjes plant te zijn. Hier de verschillen: PS: Ik neem aan dat je met "comba" cabomba bedoelt?Siena schreef:Vallisneria, spiralis; alleen kan de Nana vallisneria een temperatuur van 30 graden verdragenKees schreef:Wat zijn Commba. Vaantjes en vallisneria nana?
De rest kan prima.
weer wat geleerd
Gr
Siena
Siena
En ja ik bedoel CabombaLauMooij schreef:Vaantjes is heel wat anders dan eikenblad! Ik heb bij de discus ooit ook een eikenbladvaren gekocht, tenminste dat zeiden zij, maar dat bleek ook een vaantjes plant te zijn. Hier de verschillen: PS: Ik neem aan dat je met "comba" cabomba bedoelt?Siena schreef:Vallisneria, spiralis; alleen kan de Nana vallisneria een temperatuur van 30 graden verdragenKees schreef:Wat zijn Commba. Vaantjes en vallisneria nana?
De rest kan prima.
Maar je wist wat ik bedoelde, fouten maken is menselijk toch
Gr
Siena
Siena