Ik heb ook niet veel geluk de laatste tijd. 3 dagen geleden 20 zwarte neon tetra's gekocht, kom ik er gisteren achter dat er 2 tussen zitten die een raar bruin bultje op hun zijkant hebben zitten. Ze zwemmen en eten nog wel gewoon. Hopelijk is het niks ernstigs. Heeft iemand een idee wat het kan zijn ? Ik kan deze aandoening nergens vinden.
bruine knobbeltjes
-
rudmer50
Onderwerp auteur
- 0-200

bruine knobbeltjes
Hallo allemaal,
Ik heb ook niet veel geluk de laatste tijd. 3 dagen geleden 20 zwarte neon tetra's gekocht, kom ik er gisteren achter dat er 2 tussen zitten die een raar bruin bultje op hun zijkant hebben zitten. Ze zwemmen en eten nog wel gewoon. Hopelijk is het niks ernstigs. Heeft iemand een idee wat het kan zijn ? Ik kan deze aandoening nergens vinden.
Re: bruine knobbeltjes
Kan je er een foto van schieten?
Klinkt toch als een ziekte daar 2 het hebben en niet 1.
Klinkt toch als een ziekte daar 2 het hebben en niet 1.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
rudmer50
Onderwerp auteur
- 0-200

Wordt moeilijk Kees ze zwemmen constant heen en weer. En mijn telefoon maakt niet zulke goede foto's, zeker geen bewegende beelden. Maar ik zal het wel eens proberen.
Je kunt hier ook niets vinden waar het op lijkt:
http://www.jbl.de/onlinehospitalnl/
http://www.jbl.de/onlinehospitalnl/
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
rudmer50
Onderwerp auteur
- 0-200