Hallo allemaal,
Ik heb ergens op een ander forum gelezen, dat als een discus geen rode muggelarven eet er iets mis moet zijn met de gezondheid, Is dat zo??, want dan heb ik een probleem.
discus en rode mug
-
rudmer50
Onderwerp auteur
- 0-200

Re: discus en rode mug
zeker vakantietijd,iedereen is weg volgens mij 
Volgens mij is het net zoiets als friet en kinderen. Als ze dat niet lusten dan zal er iets aan de hand zijn.
Maar of dat echt zo is...., ik denk niet dat het echt onderzocht is.
Als ze andere dingen wel gewoon eten zou ik me er geen zorgen over maken, rode muggelarve is eigenlijk ook meer een extratje omdat het erg weinig voedingswaarde heeft.
Maar of dat echt zo is...., ik denk niet dat het echt onderzocht is.
Als ze andere dingen wel gewoon eten zou ik me er geen zorgen over maken, rode muggelarve is eigenlijk ook meer een extratje omdat het erg weinig voedingswaarde heeft.
275x65x60
-
rudmer50
Onderwerp auteur
- 0-200

hallo Nexus,
Niet op vakantie
??
Ik las dit op een discus site. Maar wat ik ook raar vindt, is dat ze in de winkel wel rode mug aten. Ik ben een beetje wantrouwig geworden, omdat ik al 2 discussen verloren ben ( zie help discus in nood )
Niet op vakantie
Ik las dit op een discus site. Maar wat ik ook raar vindt, is dat ze in de winkel wel rode mug aten. Ik ben een beetje wantrouwig geworden, omdat ik al 2 discussen verloren ben ( zie help discus in nood )
Normaliter vinden discussen rode mug een snack, maar wie weet heb je een discus die het niet lust.
Lijkt me ook best goed kunnen.
Lijkt me ook best goed kunnen.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie