Blauwe Acara's geboren!!!
-
mandyrademaker
Onderwerp auteur - 0-200

Blauwe Acara's geboren!!!
Had ik twee weken geleden nog een adje gezet op zoek naar een Blauwe Acara vrouw, blijkt het toch stiekum een setje te zijn!!! twee prachtige creche-kuiltjes met een geweldig aantal piepkleine, inmiddels al een beetje zwemmende jonkies! Mooi ook hoe z'n klein pittig setje de Discus/Maan bak regeert! Als ze iets groter zijn zal ik een fofotje maken. gr. Mandy
-
bordeauxdog
- 200-400

Re: Blauwe Acara's geboren!!!
gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!
Iff there are no dogs in heaven then I'm not going!!!!!!!!!!!!!!!
Bordeauxdog rules!!!
Patrick
Bordeauxdog rules!!!
Patrick
Leuk! Prachtbeesten zijn het. Echt jammer dat ze zo groot zijn...
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Ik weet niet,je bent er natuurlijk blij mee.
Tot de tijd komt dat ze weg moeten.
Ben al een paar maanden bezig om ze kwijt te raken.
Niemand wilt ze.
Had een nest van van 60 jongen.
Hield er gelukkig maar 16 over.gelukkig?
Nu ik het weet,krijgen ze 3 dagen geen eten.
Eten ze hun eigen eieren maar op.
Bezint eer je verder gaat,of jij moet ze daar makkelijk kwijt kunnen.
Hier tenminste niemand.
Tot de tijd komt dat ze weg moeten.
Ben al een paar maanden bezig om ze kwijt te raken.
Niemand wilt ze.
Had een nest van van 60 jongen.
Hield er gelukkig maar 16 over.gelukkig?
Nu ik het weet,krijgen ze 3 dagen geen eten.
Eten ze hun eigen eieren maar op.
Bezint eer je verder gaat,of jij moet ze daar makkelijk kwijt kunnen.
Hier tenminste niemand.
-
mandyrademaker
Onderwerp auteur - 0-200

Ja, die bui zag ik zelf ook hangen; het ergste is dat ze de hele bak regeren; Manen in de hoek, 2 Discus in dezelfde hoek. Blauwe asociala's (volgens mij heten ze gewoon ook zo hoor!) in heheeeele bak!!!. Ik had ze alweer op Marktplaats gezet! Nu gaan ze zolang in een andere bak op mijn werk Gelukkig heb ik weer via-via iemand gevonden die iets heeft met Pelvica's en ander tuig dus die neemt ze over. Het nestje is ook tijdens het doorspoelen van de bak iets te dicht langs de slang gezwommen en dus (echt perongeluk!!!!) grotendeels opgezogen. Toch een geweldig gezicht hoe die ouders dat allemaal flikken hoor! Als ieder kind zulke ouders had, kwam het allemaal wel goed.....zolang ze je niet te dicht langs een slang laten zwemmen!
gr.M
gr.M
En op marktplaats zetten eventueel gratis mag niet baten?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
mandyrademaker
Onderwerp auteur - 0-200

jawel hoor (denk ik) maar ik ga liever voor de Pelvica bak, die ken ik dus dat komt wel in orde. Ze moeten alleen even de vakantie overbruggen in mijn 'werkbak' nou da's geen straf hoor denk ik; 1,20 met alleen wat guppies en 1 albino kers. Ik verwacht alleen daar ook wel binnen twee weken een probleem te hebben van 150 stuks! Die kleine chichliden zijn toch net konijnen hoor! Mijn setje heb ik gekregen van een jongen die zei dat het waarschijnlijk twee mannen waren omdat ze bij hem na 6 maanden nog steeds geen poging hadden gedaan. Ik vraag me nu dus af waarom niet????? Bij mij was het meteen raak! Misschien door de druk van de andere vissen, dat hoor je wel vaker toch, dat vissen onder druk grotere en betere legsels produceren?