vrijdag heb ik een offerte laten maken voor een nieuw aquarium.
ik heb ook nog een eheim 2078 prof 3 erbij laten zetten incl het filter materiaal
en 150 kilo aquarium zand
met bezorg kosten €110 erbij kwam ik op bijna € 1300.
die prijs zit nog wel in mijn budget maar ik was er verbaasd over dat er helemaal geen korting vanaf ging! pfffff
alle winkeliers in nerderland weten toch dat wij nederlanders korting willen of iets er gratis bij willen hebben, speel daar dan op in............
verbaasd............
-
bordeauxdog
Onderwerp auteur - 200-400

verbaasd............
Iff there are no dogs in heaven then I'm not going!!!!!!!!!!!!!!!
Bordeauxdog rules!!!
Patrick
Bordeauxdog rules!!!
Patrick
-
Gast
Re: verbaasd............
Daarom maak je toch ook een offerte ?
Dan kan je meerdere winkeliers met elkaar vergelijken en neem je de goedkoopste.
En je weet... elke winkelier maakt het liefste zoveel mogelijk winst dus die korting geven ze nooit zomaar. Dus als die er lucht van krijgt dat de concurrent het goedkoper doet.... snappie
wil die dan nog geen concessies doen weet je waar je staat en wil de winkelier alleen maar verdienen aan je.
Dan kan je meerdere winkeliers met elkaar vergelijken en neem je de goedkoopste.
En je weet... elke winkelier maakt het liefste zoveel mogelijk winst dus die korting geven ze nooit zomaar. Dus als die er lucht van krijgt dat de concurrent het goedkoper doet.... snappie
wil die dan nog geen concessies doen weet je waar je staat en wil de winkelier alleen maar verdienen aan je.
Ik vind 110 euro bezorgkosten ook aan de prijs.
Koirac
Koirac
Ook vijver en koi liefhebber.
Om wat voor bak gaat het eigenlijk?
Offertes zijn offertes, afdingen, handelen komt erna pas.
Offertes zijn offertes, afdingen, handelen komt erna pas.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie