Betsaan er kreeftjes uit het amazone gebied, en zo ja, kan dat in mijn bak met discussen?
Heb er momenteel inzitten:
4 maanvissen
2 curviceps
3 meervallen (welke weet ik niet :p)
en 4 wildvang discus (momenteel 3 (1 zit in quarantaine)
Over een antal dagen komen er 5 discusvissen bij in die momenteel in mijn quarantainebak zwemmen!
Ik vind bijv. de blauwe florida kreeft erg leuk
Amazone kreeftjes
Re: Amazone kreeftjes
Heb hier zelf ook eens naar zitten kijken, maar wat ik zo lees zijn wel doe rakkers.
Maar morgen ga ik naar www.kreeftengarnalen.nl en zal het daar eens vragen, stond al op mijn lijstje.
By the weg, die 5 er pas in doen als je zeker weet dat die andere 3 in orde zijn he, eventueel beter een weekje extra als dat ze toch iets oplopen.
Maar morgen ga ik naar www.kreeftengarnalen.nl en zal het daar eens vragen, stond al op mijn lijstje.
By the weg, die 5 er pas in doen als je zeker weet dat die andere 3 in orde zijn he, eventueel beter een weekje extra als dat ze toch iets oplopen.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Re: Amazone kreeftjes
Das waar ook.
Heb ze dus niet gekocht. De temperatuur schijnt toch te hoog te zijn voor deze beestjes.
Zelf ga ik binnenkort de rio 125 naar beneden halen en hier gaan dan 3 cpo's in.
Thomas vind ze toch wel erg mooi, dus papa heeft weer wat te doen.
Heb ze dus niet gekocht. De temperatuur schijnt toch te hoog te zijn voor deze beestjes.
Zelf ga ik binnenkort de rio 125 naar beneden halen en hier gaan dan 3 cpo's in.
Thomas vind ze toch wel erg mooi, dus papa heeft weer wat te doen.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie