Hallo allemaal ik ben nieuw hier en ben nog een beetje een leek,maar leer snel hoor..
Ik vroeg me af of ik bij mijn vissenbestand nog ruimte heb voor een koppeltje kersenbuikjes.
Er zitten nu in mijn Rio 125L. :
5 corydoras sterbai
9 kardinaaltjes
3 zuignapjes
2 antennebaarsjes
4 krabbetjes
4 Black molly's
(nog maar) 2 vuurgarnaaltjes
5 amano-garnaaltjes
3 aziatische waaierhandgarnaaltjes
Alle info is welkom.
Grtz Garny
Kunnen hier kersenbuikjes bij??
Re: Kunnen hier kersenbuikjes bij??
Zou het niet doen, je zit al behoorlijk vol.
En wat ik er van weet is dat kersenbuikjes behoorlijk "aanwezig" kunnen zijn.
Tegen vraag, die krabbetjes, slopen ze niet je plantjes?
Mijn zoontje van 4 vind krabbetjes "vet cool".
En wat ik er van weet is dat kersenbuikjes behoorlijk "aanwezig" kunnen zijn.
Tegen vraag, die krabbetjes, slopen ze niet je plantjes?
Mijn zoontje van 4 vind krabbetjes "vet cool".
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Ik zou het al niet om de reden dat er dan 2 koppel best pittige dwergcichliden in zitten. Als de kersenbuiken eenmaal gaan jongen ben ik bang dat het moord en doodslag word, de kersenbuiken maken dan werkelijk met iedereen mot. En je moet ook uitkijken dat ze genoeg ruimte krijgen op de bodem, iets wat met corydarassen in een 80 cm ook al moeilijker word. Ook is een combinatie van dwergcichliden en garnalen niet geweldig te noemen, althans de kleinere zullen behoorlijk slim en vlug moeten zijn om niet op gegeten te worden.
-
Gast
Onderwerp auteur
Bedankt voor jullie reactie, ik was er al een beetje bang voor dat het niet zou kunnen..
Ik ben ook best tevreden met het bestand wat ik nu heb zitten.
*Kees
Ja klopt Kees, ze houden wel van een sappig plantje. Ze eten werkelijk alles.
Als er een vis dood gaat zullen zij hem eerder te pakken hebben als jij en moet je ze er echt afschudden.
Ik ben nog een beetje aan het experimenteren welke wel en welke plantjes er niet bij kunnen.
Als een plantje rood is zullen ze hem eerder pakken heb ik het idee..
*Kevin
Ik had eerst 10 vuurtjes gehaald, 8 kleintjes en 2 grotere en na de eerste nacht had ik er nog maar 2(grote).
Ik dacht eerst dat het de krabbetjes waren, maar volgens de winkel idd. eerder de antennes..
Nog een bak erbij!
Grtz Garny
Ik ben ook best tevreden met het bestand wat ik nu heb zitten.
*Kees
Ja klopt Kees, ze houden wel van een sappig plantje. Ze eten werkelijk alles.
Als er een vis dood gaat zullen zij hem eerder te pakken hebben als jij en moet je ze er echt afschudden.
Ik ben nog een beetje aan het experimenteren welke wel en welke plantjes er niet bij kunnen.
Als een plantje rood is zullen ze hem eerder pakken heb ik het idee..
*Kevin
Ik had eerst 10 vuurtjes gehaald, 8 kleintjes en 2 grotere en na de eerste nacht had ik er nog maar 2(grote).
Ik dacht eerst dat het de krabbetjes waren, maar volgens de winkel idd. eerder de antennes..
Nog een bak erbij!
Grtz Garny
Txs, Thomas gaat ze later zelf maar in een bak doen als die groot is
.
Ik heb hier trouwens ook vuurtjes en antennebaarsjes in de bak zitten en dat gaat goed, begonnen met 20 garnaaltjes en nu, geen idee, meer dan 20 in ieder geval.
Ik heb wel veel planten en andere schuilhoekjes in de bak.
Ik heb hier trouwens ook vuurtjes en antennebaarsjes in de bak zitten en dat gaat goed, begonnen met 20 garnaaltjes en nu, geen idee, meer dan 20 in ieder geval.
Ik heb wel veel planten en andere schuilhoekjes in de bak.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie