Achterwand nu nog te vervangen?

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Maarten

Achterwand nu nog te vervangen?

Bericht door Maarten »

Ik heb mijn bak volledig ingericht en hij ziet er mooi uit. Maar de achterwand kan VEEL mooier.
Is er een mogelijkheid om deze alsnog te vervangen terwijl de vissen er nog in zitten? Of is het dan verstandiger om ze allemaal eruit te halen en dan de achterwand te vernieuwen?

Ik zal dat nu nog niet gelijk gaan doen, maar het is een idee om dat binnenkort eens te gaan doen!

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter

Re: Achterwand nu nog te vervangen?

Bericht door Kevin »

Als je nieuwe discussen erin zitten zou ik niet meer gaan rommelen in de bak, dan zou het ervoor moeten. Dan ligt het er een beetje aan wat voor soort wand je neemt, of deze veel drijfvermogen heeft of niet om te weten of dit in een draaiend aquarium nog te doen is.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Onderwerp auteur
Maarten

Bericht door Maarten »

Nou, ik weet niet of het mij lukt, maar was van plan om het zelf te proberen van pur en piepschuim te maken.

Kevin Noord-Brabant

Bericht door Kevin »

Die zal je dan flink moeten verzwaren of vast kitten wil die onder water blijven. Het zou kunnen als je de bak half leeg haalt en je wand alleen op de bovenste helft vast kitten. Maar blijft link over actieve kool filteren is dan echt wel aan te raden. Beter is om je bak leeg te halen zodat je de wand rondom kan afkitten anders loop je weer het risico dat er vuil achter kan komen of zelfs jonge vis.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand