doemijdiema schreef:Vergeet je dan niet dat het filter is gebaseerd op een aquarium met relatief kleine en weinig vuildeeltjes in vergelijking tot wat er aan troep los komt met een turven scheidingsmuurtje ?
Nee, geen rekening mee gehouden. Echter als het echt moet hebben wij 30 kilo leisteen tot onze beschikking, daarmee kan het ook.
dat red dat filter dus nooit .. die trekt vol troep en zit binnen 48 uur verstopt.
Ik heb het altijd mooi gevonden, een paludarium op school, maar er zit een groot nadeel aan vast.
Je zal zien dat je er altijd tijd aan moet besteden als je dat niet hebt en van de leraren belangrijkere dingen moet doen.
Alle dierenverzorgers op school hebben in tussenuren en pauze toegang tot waar de muizen, gerbils, ratten, konijnen, vogelspin, vissen en nu dus het palu staan.
Ook moet je het kunnen onderhouden tijdens vakanties , feestdagen en weekenden en zal je dus toegang tot het pand moeten hebben.
In de vakanties komt de eigenaar van de dieren om de dag om eten te geven... en ik heb gehoord dat een anolis best twee dagen zonder voedsel kan en zelfs beter niet elke dag eten kan krijgen...
schreef:Als jij ziek bent of van school gaat, wie verzorgt er dan het paludarium ?
Ik heb gelezen dat een anolis ongeveer zes jaar leeft
(vat dit niet verkeerd op) en wij hebben nog zes jaar op deze school te gaan. En anders hebben we meerdere adressen waar ze heen kunnen...
en het meest belangrijke misschien wel is dat je er wat van leert. zoals het er mij nu naar uit ziet doen jullie maar wat en is er niet echt iemand die jullie daar in onderwijst, klopt dat ?
Nee, we hebben de eigenaar van de vogelspin en iemand die vroeger +/- 10 terraria heeft gehad.