En het is weer raak!
-
Maarten
Onderwerp auteur
En het is weer raak!
Nu is het een yellow die eitjes heeft! Vandaag of morgen worden de Maingano's opgehaald en dan verhuisd de Yellow naar mijn andere bakje 
Re: En het is weer raak!
Nog ff en je bent een echte kweker 
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Maarten
Onderwerp auteur
Nou, mijn vrouw heeft het goed gevonden dat ik binnenkort de zolder iets verbouwen ga en daar een paar bakjes neer ga zetten om te gaan kweken :p:p
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
En zo is er weer een Malawie kweker geboren. Nederland raakt wel een beetje over bevolkt met Malawie en hun kwekers.
Trouwens Coby heeft 2 schiterende mooie kweekstellingen te koop staan, ideaal voor Malawie in te kweken (zijn ze ook voor gebruikt) http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=4&t=2995 is wellicht wat voor je en vanuit Raalte goed te doen.
Trouwens Coby heeft 2 schiterende mooie kweekstellingen te koop staan, ideaal voor Malawie in te kweken (zijn ze ook voor gebruikt) http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=4&t=2995 is wellicht wat voor je en vanuit Raalte goed te doen.
-
Maarten
Onderwerp auteur
Ja, ik had ze gezien. Alleen nu de plek er nog niet voor helaas.
En inderdaad weer een malawi kweker
.
Misschien moet ik toch ook maar eens wat kweekbakken gaan neerzetten om weer eens evenwicht te krijgen hier hahaha.
Misschien moet ik toch ook maar eens wat kweekbakken gaan neerzetten om weer eens evenwicht te krijgen hier hahaha.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Maarten
Onderwerp auteur
Uhhmm, das zo'n 2 uur rijden hoor :p:pDiscuskwekerij Bèrrege schreef:vanuit Raalte goed te doen.
-
Maarten
Onderwerp auteur
Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en een PB gestuurd
;)
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
hobla schreef:Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en een PB gestuurd;)