terrarium 180x70x185
Re: terrarium 170X70x110
Heel mooi hoor rico
!
Bedankt voor de leuke reacties allemaal.
Ik de de achter/zijwanden klaar en ook de waterval is klaar.
Ik heb alleen nog geen foto's kunnen maken van het geheel omdat ik mijn fotocamera niet meer kan vinden.
Zodra ik deze weer heb gevonden zal ik wat foto's posten.
Ik de de achter/zijwanden klaar en ook de waterval is klaar.
Ik heb alleen nog geen foto's kunnen maken van het geheel omdat ik mijn fotocamera niet meer kan vinden.
Zodra ik deze weer heb gevonden zal ik wat foto's posten.
gr, Rico
Discuskwekerij Bèrrege schreef:kijk is achter je waterval
Hahaha, ja dat zou inderdaad een goeie geweest zijn!
Gelukkig heb ik hem weer gevonden. Hij zat gewoon in zijn hoesje...
Hier zijn dan weer een paar foto's van de bak. Sorry voor de slechte kwaliteit, maar dat komt door het toestel en natuuuuuuuurlijk niet door mij
De kleuren kloppen helaas voor geen meter met de echte kleuren. Ik heb ongeveer alles geprobeerd maar de kleur krijg ik er niet goed op. Het bijna zwart met hier en daar wat grijs en een heel klein beetje blauwe vlekken/strepen er op.

Gelukkig heb ik hem weer gevonden. Hij zat gewoon in zijn hoesje...
Hier zijn dan weer een paar foto's van de bak. Sorry voor de slechte kwaliteit, maar dat komt door het toestel en natuuuuuuuurlijk niet door mij
De kleuren kloppen helaas voor geen meter met de echte kleuren. Ik heb ongeveer alles geprobeerd maar de kleur krijg ik er niet goed op. Het bijna zwart met hier en daar wat grijs en een heel klein beetje blauwe vlekken/strepen er op.

gr, Rico
Gelukkig hij zat niet achter de waterval.
Misschien dat de kleuren niet kloppen maar het ziet er goed uit, moet straks echt mooi zijn als er planten voor staan.
Is al het werk denk ik meer dan waard.
m.v.g.
Ronald
Misschien dat de kleuren niet kloppen maar het ziet er goed uit, moet straks echt mooi zijn als er planten voor staan.
Is al het werk denk ik meer dan waard.
m.v.g.
Ronald
200*60*60 = in de maak (tropich gezelschaps bakje).
100*40*50 = tropich gezelschaps bakje, wordt een zee aquarium.
12l bakje = zee aquarium (als test).
100*40*50 = tropich gezelschaps bakje, wordt een zee aquarium.
12l bakje = zee aquarium (als test).
ziet er goed uit!
zag ik nou goed dat je je waterval al hebt uitgetest??
Campion schreef:ziet er goed uit!
Ja klopt. Ik heb de waterval al laten lopen.
Ik heb 2 flessen azijn in het waterdeel gedonderd om zo de kalk in de tegellijm een beetje te neutraliseren. Ik weet niet of het zin heeft maar kan toch ook geen kwaak lijkt me. Ook heb 1 liter azijn met 1 liter osmosewater gemengd voor de sproei installatie. Toen dit op was ben ik begonnen met spoelen en nu nar 5 keer het water ververst te hebben is de geur in ieder geval al weg.
gr, Rico
Op deze foto komen de kleuren het best overeen met de echte kleuren.

Laatst gewijzigd door Rico op 22 feb 2009 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
gr, Rico
ziet er mooi uit zeg
ik denk dat ik hier thuis eens ga kijken of er niet nog een hoekje vrij is voor zoiets
ik denk dat ik hier thuis eens ga kijken of er niet nog een hoekje vrij is voor zoiets
275x65x60
Ja dat ziet er mooi uit, mooi ook zoals je die kleuren hebt na gemaakt doe ik je niet zomaar na