terrarium 180x70x185
Re: terrarium 170X70x110
Mooie foto's Rico. Welke zijkant bedoel je dan? het lijkt mij dat er dan juist water onderloopt, dan zou het ruim genoeg moeten zijn om het te laten stromen eronder zodat het regelmatig ververst wordt en niet stil blijft staan.
Gaat mooi worden rico 
Bedankt voor jullie vertrouwen dat het mooi gaat worden, ik ben er namelijk nog niet zeker van hahaha 
@Kevin:
Er gaat dan ook inderdaad water onder lopen, maar dat kan ik dan ook weer weg zuigen als ik het water ga verversen. Als ik ga proberen om het "droge" deel waterdicht te maken en er blijkt naderhand toch een minuscuul klein gaatje in te zitten krijg ik het water wat er achter komt nooit meer weg. En aangezien ik ondertussen al wel een beetje ervaring heb met het "waterdicht" maken van diverse dingen lijkt het mij het beste om het maar helemaal niet te proberen en te zorgen dat het water er makkelijk in en uit kan stromen.
Ik ga trouwens ook continu over kool filteren, er komen toch geen waterplanten ofzo in het poeltje.
@Kevin:
Er gaat dan ook inderdaad water onder lopen, maar dat kan ik dan ook weer weg zuigen als ik het water ga verversen. Als ik ga proberen om het "droge" deel waterdicht te maken en er blijkt naderhand toch een minuscuul klein gaatje in te zitten krijg ik het water wat er achter komt nooit meer weg. En aangezien ik ondertussen al wel een beetje ervaring heb met het "waterdicht" maken van diverse dingen lijkt het mij het beste om het maar helemaal niet te proberen en te zorgen dat het water er makkelijk in en uit kan stromen.
Ik ga trouwens ook continu over kool filteren, er komen toch geen waterplanten ofzo in het poeltje.
gr, Rico
Ja precies, waterdicht maken valt niet mee inderdaad. Word weer een mooi project.
Ik ben weer een stapje verder.
Het piepschuim snijden is zo goed als klaar. Ik heb alle grote gaten en kieren opgevuld met purschuim en heb de vormen uitgesneden die ik wou hebben.
Het blijft nu nog wel even spannend hoe de waterval straks gaat lopen, maar dit kan ik pas bekijken als de tegellijm er op zit.
Hier komen dan weer een paar foto's.
Ps. ik schrijf er niks bij wand het is toch allemaal wit en er zit niks noemenswaardig tussen.

Het piepschuim snijden is zo goed als klaar. Ik heb alle grote gaten en kieren opgevuld met purschuim en heb de vormen uitgesneden die ik wou hebben.
Het blijft nu nog wel even spannend hoe de waterval straks gaat lopen, maar dit kan ik pas bekijken als de tegellijm er op zit.
Hier komen dan weer een paar foto's.
Ps. ik schrijf er niks bij wand het is toch allemaal wit en er zit niks noemenswaardig tussen.

gr, Rico
Gaat mooi worden rico!
Wanneer ga je tegellijm erop doen
ben benieuwd hoe dat lijkt!
Die gaattjes zijn dat voor plantjes?
Wanneer ga je tegellijm erop doen
Die gaattjes zijn dat voor plantjes?
Dat hoop ik wel ja!
Ik ga straks waarschijnlijk beginnen met de tegellijm.
De gaten zijn inderdaad voor de planten.
Er komen nog een paar gaten bij voor de leghuisjes voor de kikkers.
Ik ga straks waarschijnlijk beginnen met de tegellijm.
De gaten zijn inderdaad voor de planten.
Er komen nog een paar gaten bij voor de leghuisjes voor de kikkers.
gr, Rico
ziet er ruig uit!
Vandaag een tweede laag tegellijm op de achterwand gesmeerd.
De waterval heeft nog maar 1 laag maar daar komt dan ook een andere kleur op straks.
De tegellijm heb ik trouwens met een lading zwarte verf gemengd. Dit werkt tot nu toe perfect.

De waterval heeft nog maar 1 laag maar daar komt dan ook een andere kleur op straks.
De tegellijm heb ik trouwens met een lading zwarte verf gemengd. Dit werkt tot nu toe perfect.

gr, Rico
-
Coby
Ziet er gaaf uit Rico, welke kleur ga je voor de waterval gebruiken? Ik ben benieuwd hoe die wordt.

Dat ziet er allemaal zeer indrukwekkend uit!!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Ziet er mooi uit lekker grof en natuurlijk,ben benieuwd naar het eindresultaat.
m.v.g.
Ronald
m.v.g.
Ronald
200*60*60 = in de maak (tropich gezelschaps bakje).
100*40*50 = tropich gezelschaps bakje, wordt een zee aquarium.
12l bakje = zee aquarium (als test).
100*40*50 = tropich gezelschaps bakje, wordt een zee aquarium.
12l bakje = zee aquarium (als test).
Ook hier benieuwd naar het eind resultaat.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie