mijn kersenbuikjes blijven dicht bij de bodem zwemmen. en als ik eten strooi dan gaan ze niet naar boven en eten me andere visjes het eten op. wat kan ik hier aan doen?
groeten tommieaqua.
kersenbuikjes kunnen niet eten omdat....
-
tommieaqua
Onderwerp auteur - 0-200

-
Gast
Re: kersenbuikjes kunnen niet eten omdat....
Omdat de visjes te klein zijn en bovenin is niet veilig..
ze eten over het algemeen klein levend spul dat in bijna elk ingedraaid aquarium wel aanwezig is tussen de plantenresten en het grind.
ze eten over het algemeen klein levend spul dat in bijna elk ingedraaid aquarium wel aanwezig is tussen de plantenresten en het grind.
-
tommieaqua
Onderwerp auteur - 0-200

de kersenbuikjes zijn de grootste in mijn aquarium na mijn algeneter dan,
en , wat is dat levende voedsol eigenlijk?
Ik ben niet bang dat ze te weinig eten krijgen hoor, een kersenbuik zal wel voor zich zelf zorgen. Als ze echt honger krijgen komen ze wel naar boven toe om te eten.
Tja wat zit er zoal in en op je bodem, bacteriën en er zullen vast nog een berg organisme zijn die genuttigd kunnen worden.
Tja wat zit er zoal in en op je bodem, bacteriën en er zullen vast nog een berg organisme zijn die genuttigd kunnen worden.
-
Anonymous
oeps.. ja.... ik ging er vanuit dat je het over jonge visjes had.. my bad, sorrytommieaqua schreef:de kersenbuikjes zijn de grootste in mijn aquarium na mijn algeneter dan,
-
tommieaqua
Onderwerp auteur - 0-200

ow oke bedankt he,
nu hoef ik me niet meer druk te maken:D
nu hoef ik me niet meer druk te maken:D