het nieuwe project de 1,60 x 40 x 50
En niet vergeten, na regen komt zonneschijn.
Maar is inderdaad wel bar.
Als je nog interesse heb, dan heb ik misschien ook nog wel wat stekkies van het een of ander als je tenminste wilt.
Misschien wil je ook nog een paar Laetacara curviceps?
Maar is inderdaad wel bar.
Als je nog interesse heb, dan heb ik misschien ook nog wel wat stekkies van het een of ander als je tenminste wilt.
Misschien wil je ook nog een paar Laetacara curviceps?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
sixpakje
Onderwerp auteur - 200-400

Re: het nieuwe project de 1,60 x 40 x 50
kees super bedankt voor de lampen mijn bak ziet er gelijk beter uitKees schreef:Heb hier nog Arcadia Daylight liggen, Original Tropical, Freshwater en Sera Brilliant Daylight.
Alle 120cm en dikke T8.
Ben overgestapt naar T5, dus hoef ze niet meer terug.
oude lamp

nieuwe heb er een fresh water en een original tropical in gezet nu

mijn nieuwe aanwinsten binnen mijn plantjes

blub ik ben een vis
-
sixpakje

ff filmpje gemaakt.
http://s298.photobucket.com/albums/mm25 ... MG1745.flv
er gaan nog een aantal van die platy's/plaatjes eruit die gaan naar het nichtje van mijn partner.
en dan nemen we misschien er wat dwergcichliden
we twijfelen tussen deze??
en hoeveel van wat??
apistogramma cacatuades
apistogramma ramirezi
Pelvicachromis taeniatus nigeria red
apistogramma agassizii red/gold
http://s298.photobucket.com/albums/mm25 ... MG1745.flv
er gaan nog een aantal van die platy's/plaatjes eruit die gaan naar het nichtje van mijn partner.
en dan nemen we misschien er wat dwergcichliden
we twijfelen tussen deze??
en hoeveel van wat??
apistogramma cacatuades
apistogramma ramirezi
Pelvicachromis taeniatus nigeria red
apistogramma agassizii red/gold
blub ik ben een vis
-
Coby
Dat ziet er stukken beter uit zeg, mooie plantjes ook! 
Ziet er inderdaad goed uit, alleen zie ik het goed dat je links een bruissteentje in de bak heb?
Zoja, bruissteentjes zijn wel leuk om te zien, maar ze schoppen je co2 uit de bak en dat hebben je planten hard nodig.
Je bak is naar mijn idee groot genoeg voor 2 soorten dwerg chiclides (2x 1m +2v). Zorg alleen wel voor goede schuil mogelijkheden, maar ik zag volgens mij al iets van holletjes?
Zoja, bruissteentjes zijn wel leuk om te zien, maar ze schoppen je co2 uit de bak en dat hebben je planten hard nodig.
Je bak is naar mijn idee groot genoeg voor 2 soorten dwerg chiclides (2x 1m +2v). Zorg alleen wel voor goede schuil mogelijkheden, maar ik zag volgens mij al iets van holletjes?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
yvon
Dat ziet er inderdaad veel beter uit zo, wat licht allemaal al kan doen he 
Mooie bak die je hebt staan
Groetjes yvon.
Mooie bak die je hebt staan
Groetjes yvon.
-
sixpakje

Re:
holletjes en beschutting genoeg. tussen de planten en in en onder stenen.Kees schreef:Ziet er inderdaad goed uit, alleen zie ik het goed dat je links een bruissteentje in de bak heb?
maar twee soorten á 6 stuks totaal is ook een mooi aantal
blub ik ben een vis
-
sixpakje

ja lekker he alleen valt het nu wel heel erg hard op dat er best wel veel vis in zit.Miko schreef:Leuk filmpje
Lekkere drukke boel zo met alles wat voor het glas zwemt.
maar als er meer geld is komen er vanzelf meer planten bij.
blub ik ben een vis
-
sixpakje

jaja het is weer tijd voor een update over de stand van zaken in huize 1,60m bak haha
naar lang aan klooien met een te zwak filter kwam mijn vader met een vervroegd kerstkado:
een nieuwe aqua pro 3 extern filter.
een sebastiaan die helemaal gek wordt van alle blijdschap heb maar gelijk een trombone concert gegeven als dank.
van de onderdelen van de pomp.(is die muzikaal of niet?)

jipie ikke helemaal blij gelijk aan de slag met alles en 24 uur later was dit het resultaat

en nog even om te bewijzen dat het geholpen heefd een foto van de dag dat ik de pomp kreeg.

en daarbij vonden mijn vissen het dus ook helemaal te gek. zoals je kunt zien in een ander topic namelijk
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=36&t=2698
mijn ancistrussen brachten mij al een hele grote verassing een stuk of 30 kleintjes
hihi
(ik had net de 60L leeg gehaald grmmbll) maar door de tip van kevin heb ik hem maar weer klaar kennen maken.
hier zitten een stuk of 20/30 stuks in.
kreeg gister by the way te horen dat mijn beste maatje (echt een vriend uit duizenden) mijn lichtkap gaat maken.
(makelijk zo'n timmerman in je vriendengroep)hehe
naar lang aan klooien met een te zwak filter kwam mijn vader met een vervroegd kerstkado:
een nieuwe aqua pro 3 extern filter.
een sebastiaan die helemaal gek wordt van alle blijdschap heb maar gelijk een trombone concert gegeven als dank.
van de onderdelen van de pomp.(is die muzikaal of niet?)

jipie ikke helemaal blij gelijk aan de slag met alles en 24 uur later was dit het resultaat

en nog even om te bewijzen dat het geholpen heefd een foto van de dag dat ik de pomp kreeg.

en daarbij vonden mijn vissen het dus ook helemaal te gek. zoals je kunt zien in een ander topic namelijk
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=36&t=2698
mijn ancistrussen brachten mij al een hele grote verassing een stuk of 30 kleintjes
hihi
(ik had net de 60L leeg gehaald grmmbll) maar door de tip van kevin heb ik hem maar weer klaar kennen maken.
hier zitten een stuk of 20/30 stuks in.
kreeg gister by the way te horen dat mijn beste maatje (echt een vriend uit duizenden) mijn lichtkap gaat maken.
(makelijk zo'n timmerman in je vriendengroep)hehe
blub ik ben een vis
Zo zo die heeft zijn werk goed gedaan, lekker helder water ineens.
-
sixpakje

ja ben er echt blij mee je ziet met de dag het water schoner worden.kevin schreef:Zo zo die heeft zijn werk goed gedaan, lekker helder water ineens.
ja he ik wist ook niet dat er zoveel vis inzat haha lolDiscuskwekerij Bèrrege schreef:dat scheelt een hoop, je ziet nu wat er rond zwemd
maar die plaatjes/platy's gaan er nog uit. en zit dan te denken om mijn neon tetra van 30 uit te breiden naar 50
om zo een mooie grote school te creeèren.
en er moeten nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer planten bij.
blub ik ben een vis
-
sixpakje

en dan komt er ook nog bij dat ik gruwelijk blij ben met de lampen die ik van je heb gehad.Kees schreef:Inderdaad een behoorlijk verschil zeg.
Hij gaat lekker!
ik heb op mijn kerst verlanglijst zo'n setje doppen gezet hehe.
en nu maar hopen dat ik ze krijg hehe.
blub ik ben een vis