Vissen Aantal
-
Laurens
Onderwerp auteur - Oud teamlid

Re: Vissen
zijn nu echt een plaag: minstens dertien stuks, da, s meer dan mijn vissen
Klaar om info te spuiten en absorberen!
-
Gast
-
Laurens

wat niet is kan nog komen, ik ruim ze liever nú uit de weg, nu het nog geen plaag is. bovendien heb ik liever een paar oto's aan mijn algen. werkt bij deze soort de tomatenschiltruc? (gedroogde tomatenschil erin, 's ochtends alle slakken erop)
z.s.m. antwoorden a.u.b.ergine
z.s.m. antwoorden a.u.b.ergine
Laatst gewijzigd door Laurens op 22 dec 2008 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
geen idee of dat werkt...
wat ik deed met slakken als ze op het raam zaten is pletten, nog voordat ze de bodem raakte hadden mn vissen er al korte metten mee gemaakt. en hoe meer je er per keer plet hoe minder het er worden
heb nu van die soort nog maar 1 slak in mn bak (zodat voortplanten erg lastig gaat
) ... t blijven toch prima algeneters heh?
wat ik deed met slakken als ze op het raam zaten is pletten, nog voordat ze de bodem raakte hadden mn vissen er al korte metten mee gemaakt. en hoe meer je er per keer plet hoe minder het er worden
heb nu van die soort nog maar 1 slak in mn bak (zodat voortplanten erg lastig gaat
Komkommer komen ze welligt wel op af, de volgende ochtend voor het licht wordt uit je bak halen en waarschijnlijk zitten er dan een op.
Zelf heb ik hier een kogelvisje voor.
Werkt bij mij zeer goed.
Werkt bij mij zeer goed.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Coby
Ik dacht dat je voor slakken ook een appelschil of een stuk komkommer kon gebruiken... 
-
Anonymous
Re:
Dat deed ik in het begin ook tot een maanvis eens een uurtje later dood lag.PerfectMask schreef:geen idee of dat werkt...
wat ik deed met slakken als ze op het raam zaten is pletten, nog voordat ze de bodem raakte hadden mn vissen er al korte metten mee gemaakt. en hoe meer je er per keer plet hoe minder het er worden![]()
Ik denk dat de scherpe scherven van het huisje hem toen niet zo goed gedaan hebben.
Heb het hier vroeger ook wel eens gedaan, pletten, maar het werd zonder problemen smakelijk gegeten.
Inderdaad dat van die komkommer heb ik ook weleens gehoord, van appelschillen niet
.
Inderdaad dat van die komkommer heb ik ook weleens gehoord, van appelschillen niet
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
wij hebben idd ook de appelschil en de komkommer enz allemaal geprobeert, en zonder resultaat. we hebben nu clownbotia's er in zitten tegen de slakken en moet zeggen "zie er geen een meer " .
blub ik ben een vis
Clowntjes lusten ze ook wel, alleen die worden behoorlijk groot en is toch wel een scholen vis. Is dus niet voor ieder bakkie.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Laurens

Ik doe geen corydorassen, maar twee of drie dwergharnasmeervallen. hou ik wat extra ruimte over, en dat geeft weer een goed gevoel
En ik overweeg trouwens de colisa lalia's niet te nemen, hou ik nog meer ruimte over,
nog beter gevoel
Ik voel me nu echt goed
, behalve dat mijn kardinaaltjes stip hebben, en er 2 spoorloos zijn verdwenen.
Zie sowieso niets meer, moest geheel verduisterd worden i.v.m. genezingsproces
En ik overweeg trouwens de colisa lalia's niet te nemen, hou ik nog meer ruimte over,
Ik voel me nu echt goed
Zie sowieso niets meer, moest geheel verduisterd worden i.v.m. genezingsproces
-
lennartajax
corydorassen en dwergharnasmeervallen zij toch hetzelfde of zie ik het nou zo verkeerd.