Mijn eerste......
Re: Mijn eerste......
Succes ermee, goed oude kit verwijderen en ontvetten 
-
yvon
Re:
Ik weet nog niet eens of we wel gaan verhuizen en zo ja wanneer, daar kan ik nu nog niet over oordelen, maar ik hoorde al wel zeggen dat de randstad dan toch de voorkeur krijgtbluette schreef:Tja Rob misschien kun jij ze overtuigen dat het hier gezellig wonen is,kunnen we lekker met zijn allen bij elkaar op de koffie......
Eerst maar eens kijken hoe of wat het allemaal gaat lopen, we hebben nu ook inmiddels allebei een baan in wageningen en omgeving, na zoveel jaren thuis te hebben gezeten zie ik het ook niet zitten om die er zomaar aan te geven.
Dat word dus gewoon de trein pakken om koffie te leuten, heeft er daar in de omgeving toevallig iemand een logeerbed ?
Als we zoveel adressen hebben om af te gaan, dat redden we nooit in een dag tijd
Als alles meezit heeft doemijdiema vanaf zaterdag wel een scooter, maar euhhhhh, met z'n tweetjes op de scooter heen en terug naar de andere kant van het land gaat me toch net te ver hahaha.
Nu weer on topic : Hoe is het inmiddels met de zwangere Pseodotropheus Socolofi ?
Nee ,we hebben nog geen foto's maar ik heb wel nieuws want ze heeft haar grut uitgespuugd.Ik werd al ongeduldig.....Een minder puntje.....ik zie er maar 2,en daar heb ik dan zolang op moeten wachten haha..Maar ja beter wat als niks he.
Ik vind het wel superleuk hoor om te zien hoe ze ze steeds terug in haar bek nam.Het is nu inmiddels al 2 dagen later en ze zwemmen nu vrij rond.Ik moet wel een uur zoeken eer ik ze gevonden heb maar goed.
En voor de foto's Reijer ,moet ik even Coby lief aankijken he maar ook dat komt vast wel goed.......Toch Coby??????
Ik vind het wel superleuk hoor om te zien hoe ze ze steeds terug in haar bek nam.Het is nu inmiddels al 2 dagen later en ze zwemmen nu vrij rond.Ik moet wel een uur zoeken eer ik ze gevonden heb maar goed.
En voor de foto's Reijer ,moet ik even Coby lief aankijken he maar ook dat komt vast wel goed.......Toch Coby??????
Groetjes, Bluette.
-
Coby
Nou.......eh.....
ja tuurlijk joh vanzelfsprekend ik ben toch kind aan huis he. 
-
yvon
2 is inderdaad beter dan geen bluette.
Leuk he om dat gedrag te zien als je dat nog nooit eerder van zulke vissen gezien hebt.
We hebben dat zelf pas gehad van de apistogramma cacatuoides, daarvan zwemmen er inmiddels 17 jongen in een aparte bak, we hadden er hier nog maar een stuk of 6 in de bak zwemmen, toen kwamen we er nog 11 tegen in het filter hahaha.
Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan met jou en onze jonge visjes.
@ Coby: Waar blijven die foto's nou ?
Leuk he om dat gedrag te zien als je dat nog nooit eerder van zulke vissen gezien hebt.
We hebben dat zelf pas gehad van de apistogramma cacatuoides, daarvan zwemmen er inmiddels 17 jongen in een aparte bak, we hadden er hier nog maar een stuk of 6 in de bak zwemmen, toen kwamen we er nog 11 tegen in het filter hahaha.
Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan met jou en onze jonge visjes.
@ Coby: Waar blijven die foto's nou ?
-
Coby
Verrassing die nummer 3...
Ik had gegokt op 5 Bluette, ach wie weet zit ze over een week of 4 weer..... 
-
Coby
Vanochtend toch eindelijk foto's gemaakt, als je goed kijkt zijn hier 2 van de 3 socolofietjes te zien:

Zitten ze netjes apart nu ? kijk maar uit dat je geen kweek ambities krijgt bluette