Visbestand volledig op de schop

Onderwerp auteur
Gast

Bericht door Gast »

dat zal een karwei zijn geweest :D
nu het sloopwerk, slopen is gaaf :p
en dan weer het leukste gedeelte, het opbouwen :D
veel plezier ermee en ik kom wel weer eens binnen vallen om te kijken hoe het vordert allemaal

groetjes Cindy

Onderwerp auteur
Rob Bosman

Bericht door Rob Bosman »

Hoi Cindy,

De bak is leeg en zijn inmiddels begonnen om de achterwand eruit te slopen al het hout moet er uit en de volledige bodem. Verlichting gaat er ook weer af en dan kunnen we beginnen met opbouwen.
Die gele schuimplaten die jij gebruikt hebt voor die boom, hoe heten die??

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter

Re: Visbestand volledig op de schop

Bericht door Kevin »

Zo dat wordt een grondige verbouwing dan, ga je er weer een verslag van bij houden.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Onderwerp auteur
Rob Bosman

Re: Visbestand volledig op de schop

kevin schreef:Zo dat wordt een grondige verbouwing dan, ga je er weer een verslag van bij houden.
Ja,ja natuurlijk maken we hier weer een verslag van met foto's :D :D
Eigenlijk valt het wel mee hoor, eerst alles eruit en dan een nieuwe achterwand bouwen. Belangrijkste reden is de terrassen eruit om meer zwemruimte te creëren voor de roggen en de Gheo's, de achterwand gaat dan schuin omhoog lopen en daar komt al het hangend hout aanvast (mangrove oever idee) en boven aan denk ik dat ik nog een moeras gedeelte maak maar dat moet ik nog even bekijken of het haalbaar is. Planten komen er iig niet meer in.

Onderwerp auteur
Rob Bosman

zijn wel die gele platen maar dan zonder zilverfolie en bitumen

Onderwerp auteur
Rob Bosman

Zo vandaag de verlichting eraf gehaald en alle draaidjes genummerd en overige aanhangsels verwijderd. Decoratie hout verwijderd en nu beginnen met de achterwand slopen en dan volgende week of het weekend al beginnen met de bodem eruit scheppen.
Leuke klus slopen haha. Gelijk wat dingen verbeteren en kleine ongemakken herstellen cq verbeteren.
Zodra hij leeg schoon en opgeruimd is maak ik een nieuwe topic aan met de weder opbouw van de bak.
Het wordt trouwens een takkebak dus geen beplanting erin.

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid

Bericht door Kees »

Lekker he, dat hobbieen :).
Blijven de pics?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie