Nou als er veranderingen zijn zal ik het melden
Mijn eerste......
Mijn eerste......
Sinds een paar dagen heb ik een "zwangere" malawi.
Het is de Pseodotropheus Socolofi.Ik vind het helemaal geweldig
en ik wil mijn enthousiasme met jullie delen.Vooral omdat het mijn eerste malawi is waarvan ik kleintjes krijg.Nu maar hopen dat ze het volhoud he.Ik had vandaag ook al een kraamkamer ingericht maar die blijkt lek te zijn.Dat schiet lekker op he......
....
Groetjes, Bluette.
-
yvon
Re: Mijn eerste......
Leuk voor je, komen wij straks beschuit met muisjes eten.
-
Coby
Ja die foto's komen er wel.
Gefeliciteerd Bluette, ik weet dat je het helemaal geweldig vind je eerste kleintjes op komst...
Laat je kraamkamer maar snel kitten dan!
Laat je kraamkamer maar snel kitten dan!
Breng maar langs dat ding, kitten is zo gebeurt. 
Vanmiddag laat of vannavond moet wel lukken hier. Heb alleen geen kit meer hier geloof ik.
-
yvon
Re:
Dat worden dus 2 bezoekadressen als we richting sprundel gaan hahahabluette schreef:ja hoor die beschuit met muisjes word voor gezorgd en bij mij is altijd wat te roken maar dan moet je wel echt komen he Yvon??
Ennuh Kevin.........wanneer kan ik hem brengen????
Misschien moeten we maar gewoon richting sprundel gaan verhuizen
Maandag overdag ben ik van huis, maar je kan hem dan wel afgeven bij San. Anders maandag avond, als die kit speciaal voor aqua is, breng maar mee dan. Kitten is zo gebeurt als de boel eenmaal schoon is.
-
Rob Bosman
Re: Re:
Kijk dat zou nu is leuk zijn van Wageningen naar het o zoo gezellige brabantyvon schreef:Dat worden dus 2 bezoekadressen als we richting sprundel gaan hahahabluette schreef:ja hoor die beschuit met muisjes word voor gezorgd en bij mij is altijd wat te roken maar dan moet je wel echt komen he Yvon??
Ennuh Kevin.........wanneer kan ik hem brengen????
Misschien moeten we maar gewoon richting sprundel gaan verhuizen