dekplaten jewel
-
Airwin
Onderwerp auteur - 200-400

dekplaten jewel
Weet iemand van wat voor een spul die dekplaten zijn van bv een jewel/aquaatlantis?
ik wil namenlijk mijn tl armatuur voorin de bak plaatsen dus heb ik voor achter een groter stuk nodig .
Ben bij de bouwmarkt wezen kijken alleen niet iets gevonden wat er op lijkt .
ik wil namenlijk mijn tl armatuur voorin de bak plaatsen dus heb ik voor achter een groter stuk nodig .
Ben bij de bouwmarkt wezen kijken alleen niet iets gevonden wat er op lijkt .
120x40x55 tanganyika in de maak
ja nog steeds
-
Airwin

Re: dekplaten jewel
zo'n orgineel setje kost €59.95 euro beetje veel eerlijk gezegt. en die moet ik dan alsnog versnijden
Dus hoef alleen maar iets te hebben wat niet krom trekt dan kan ik met dremel dit eruit halen.

had al zitten kijken of ik het voorste stuk kan gebruiken maar ben bang dat het condens dan me bak uit loopt .
Ga wel even kijken bij de hoornbach thanks
Dus hoef alleen maar iets te hebben wat niet krom trekt dan kan ik met dremel dit eruit halen.

had al zitten kijken of ik het voorste stuk kan gebruiken maar ben bang dat het condens dan me bak uit loopt .
Ga wel even kijken bij de hoornbach thanks
ja nog steeds
Ben bang dat je in de bouwmarkt zulke spullen niet tegen komt. Misschien kun je iets vinden op http://www.bouwplastics.nl/
-
Airwin

@roodstra nee mijn tl armatuur kan ik naar voor en achter schuiven .
ik wil hem nou helemaal voorin hebben maar dan heb ik achter een gat omdat de dekplaat niet lang genoeg is. (zie zitten aan het armatuur)
Begin een beetje moe te worden van dit klote aquarium het is dat er vissen in zitten anders was ik er perongeluk met de stofzuiger doorheen gegaan voor de verzekering en had ik een bakje op maat laten maken met wat ik wil
(oh wat zeg ik nou dat mag niet!)
ik wil hem nou helemaal voorin hebben maar dan heb ik achter een gat omdat de dekplaat niet lang genoeg is. (zie zitten aan het armatuur)
Begin een beetje moe te worden van dit klote aquarium het is dat er vissen in zitten anders was ik er perongeluk met de stofzuiger doorheen gegaan voor de verzekering en had ik een bakje op maat laten maken met wat ik wil
ja nog steeds
Waarom maak je dan geen hele nieuwe kap, die omlijsting is er wel af te halen en dan heb je gewoon een kale glazen boverand en kan je er mee doen wat je wil.
-
Airwin

via ander forum kwam ik op deze site .
http://www.naturalite.nl
lijkt me dan mooi om 2 van deze lampen erboven te hangen kan gewoon in ikea lampen schijnbaar.
http://www.naturalite.nl
lijkt me dan mooi om 2 van deze lampen erboven te hangen kan gewoon in ikea lampen schijnbaar.
ja nog steeds
-
Gast
Ken ik ja die lampen, volgens mij heeft Marian de voorgaande verse van tru-light boven haar aquarium hangen naar volle tevredenheid. Die waren overigens wel wat duurder per buis.
Inderdaad interessant, misschien dat degene die deze lampen gebruiken een kleine review kunnen tikken?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie