Holen, voor en nadelen ?
Re: Holen, voor en nadelen ?
Vast wel en anders zijn ze altijd te bestellen bij hun leverancier.
-
yvon
Onderwerp auteur
Dan kijk ik wel een keer bij een winkel als we een eindje hier uit de buurt zijn, de winkels hier ben ik niet zo over te spreken, de ene is nog erger dan de andere, ik kom er ook alleen als het echt niet anders kan 
Word toch tijd dat we onderhand eens richting nijmegen en omgeving gaan, daar zijn we nog nooit bij de aquazaken geweest.
En wie weet komen we rond de jaarwisseling nog wel in de buurt van amsterdam, nu nog geen idee wat we gaan plannen voor die dagen.
In ieder geval zitten er in amsterdam behoorlijk wat aquawinkels, waar je ook nog eens goed advies krijgt en waar ze weten wat ze doen en wat ze verkopen.
De 'echte' speciaalzaken dus
Word toch tijd dat we onderhand eens richting nijmegen en omgeving gaan, daar zijn we nog nooit bij de aquazaken geweest.
En wie weet komen we rond de jaarwisseling nog wel in de buurt van amsterdam, nu nog geen idee wat we gaan plannen voor die dagen.
In ieder geval zitten er in amsterdam behoorlijk wat aquawinkels, waar je ook nog eens goed advies krijgt en waar ze weten wat ze doen en wat ze verkopen.
De 'echte' speciaalzaken dus
Voelen ze zich veiliger in naar ik heb horen zeggen. 
hallo,
Van een grote schelp een hol maken is ook erg mooi.
greetz
Van een grote schelp een hol maken is ook erg mooi.
greetz