Levende bamboestengels in malawibak.
Re:
Nou er zat geen bier in (had wel gekund)Discuskwekerij Bèrrege schreef:Dat is wel uit te houden zo met een koelbox bier erbij
Ja er was op de boot ook wel een kombuis met kok, maar die kon je beter overslaan.
De smaakpolitie zoals wij die hebben op TV zou daar een grote klus aan hebben.
Nee aan boord was op ons topdek gewoon een bar met alles erop en eraan hoor.
We hebben er s'avonds nog wel eventjes gebruik van gemaakt, want het kan me toch warm zijn daar.
Re: Levende bamboestengels in malawibak.
Blijft gewoon doorgroeien dus
kan je nog gaan snoeien ook straks.
-
Coby
Hey Bluette da's wel apart, dan zal ik weer eens met mijn fototoestel langskomen. 
-
yvon
Doe dat coby, dan kunnen wij meegenieten van het moois wat bluette in haar bak heeft.
Hier zijn we ook wel van het 'uitproberen' wat betreft de plantensoorten, of de planten die bij de vijver staan het ook goed doen als ze helemaal onder water staan in een aqua
Groetjes yvon.
Hier zijn we ook wel van het 'uitproberen' wat betreft de plantensoorten, of de planten die bij de vijver staan het ook goed doen als ze helemaal onder water staan in een aqua
Groetjes yvon.
Hoi Yvonyvon schreef:Hier zijn we ook wel van het 'uitproberen' of de planten die bij de vijver staan het ook goed doen als ze helemaal onder water staan in een aquaGroetjes yvon.
Welke plantjes uit de vijver, ben je aan het overzetten naar het aquarium?
-
Anonymous
Hey Herman, ook mijn vijvertje
een kuipje van 250 liter plusofmin.
Er staat het 1 en ander aan wildgroei naast waarvan wat takjes onder water veel dikker begroeid raakte.
Het gaat in dit geval om Gevleugeld hertshooi
Overigens maar een paar takjes om te zien of het 1 en ander aan slaat.
Er staat het 1 en ander aan wildgroei naast waarvan wat takjes onder water veel dikker begroeid raakte.
Het gaat in dit geval om Gevleugeld hertshooi
Overigens maar een paar takjes om te zien of het 1 en ander aan slaat.
Hoi Doemijdiemaar.
Het zal denk ik niet lang onder water stand houden, eventueel als moerasplantje zou het misschien nog kunnen hoor?
Vaak worden bovenwater culture's te snel naar een submerse levenswijze geplaatst.
Een goede graadmeter om snel te zien of een plant een echte waterplant is, dan moet je gewoon het plantje even boven water houden.
Wanneer het plantje in elkaar zakt is het een echte waterplant, want het word dan niet gedragen door het water.
Blijft de plant in volle glorie rechtop staan kun je er gif op innemen dat het een moeras of kamerplant is.
Overigens kun je met een gerust hart moerasplanten plaatsen in een aquarium.

Het zal denk ik niet lang onder water stand houden, eventueel als moerasplantje zou het misschien nog kunnen hoor?
Vaak worden bovenwater culture's te snel naar een submerse levenswijze geplaatst.
Een goede graadmeter om snel te zien of een plant een echte waterplant is, dan moet je gewoon het plantje even boven water houden.
Wanneer het plantje in elkaar zakt is het een echte waterplant, want het word dan niet gedragen door het water.
Blijft de plant in volle glorie rechtop staan kun je er gif op innemen dat het een moeras of kamerplant is.
Overigens kun je met een gerust hart moerasplanten plaatsen in een aquarium.
-
Gast
Halloooooooooooo.........
waar ging dit ook alweer over????
Groetjes, Bluette.