jah ik weet dat de bon handig is. zal het ook even overleggen met de vissjes afdeling man daar genaamt Frans.
Als je hem schuin houd komt er over de gehele rand water uit. maar als hij recht op staat zou hier dan ook water uit moeten komen lijkt me. als hij daar lek is. maar het is de 1e x wel en de andere x niet licht er ook aan hoe ik er mee schud.. 2 x heen en weer en schuin houden en hij lekt. langzaam heen en weer en hij lekt niet.
aquapro 2 zuigt lucht aan
-
Sander
Onderwerp auteur - 600-800

Re: aquapro 2 zuigt lucht aan
Ja dat zal ik eens doen.
Misschien dat de winkelier het zo al kan zien wat er aan scheelt.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn aquapro 3.
Deze lekt niet, ook niet als ik hem schuin hou maar er komt wel continu lucht mee.
Gelukkig maakt dit niet meer kabaal dan de rest maar ik las dat luchtpompjes (is ongeveer hetzelfde effect) niet bevordelijk zijn voor de planten groei (iets wat bij mij nog niet echt in orde is). Dus als je een oplossing of liever remedie weet laat het even weten
Deze lekt niet, ook niet als ik hem schuin hou maar er komt wel continu lucht mee.
Gelukkig maakt dit niet meer kabaal dan de rest maar ik las dat luchtpompjes (is ongeveer hetzelfde effect) niet bevordelijk zijn voor de planten groei (iets wat bij mij nog niet echt in orde is). Dus als je een oplossing of liever remedie weet laat het even weten
gr, Rico
Is het niet net als bij sommige Eheims een Diffusor 
-
Sander
Onderwerp auteur - 600-800

Rico schreef:Ik heb hetzelfde probleem met mijn aquapro 3.
Ahhh ik ben teminste niet de eenige