graag jullie mening en kennis.

Onderwerp auteur
inadepina
200-400
200-400

Re: graag jullie mening en kennis.

Bericht door inadepina »

nou ik neem dezelfde als ik nu heb erbij en ik wil ook een paar albino's. maar dat is pas over een week of 3-4 aan de orde. maar ben er wel mee bezig, is leuk die voorbereiding.
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........

Onderwerp auteur
inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

nanny schreef:wie het weet mag het zeggen... ik wil graag weten wat planaria is , en hoe geraakt het in je aquarium. garnalen kunnen er niet tegen en flubenol dood het . maar overleven de garnalen dan wel ? .........dat is wat ik weet nu .... groeten nanny
misschien een nieuw topic openen? in de goede afdeling, meer kans op reactie. :wink:

yvon

Bericht door yvon »

inadepina schreef:
nanny schreef:wie het weet mag het zeggen... ik wil graag weten wat planaria is , en hoe geraakt het in je aquarium. garnalen kunnen er niet tegen en flubenol dood het . maar overleven de garnalen dan wel ? .........dat is wat ik weet nu .... groeten nanny
misschien een nieuw topic openen? in de goede afdeling, meer kans op reactie. :wink:
Een eigen topic hebben mensen eerder in de gaten nanny.
Als de mensen nu bij de nieuwe berichten kijken zien ze wel dat er hier een nieuw bericht is, maar als ze hier al een postje geplaatst hebben is er een grote kans dat ze er verder niet naar kijken, dus inderdaad een goed idee van inadepina om een eigen topic te maken, ik zou het dan in het topic ziektes zetten of in het garnalen topic :wink:

@ inadepina: Is er dan ook een albino variant van de Corydoras schwartzi ?

Onderwerp auteur
inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

nou niet van de schwartsi geloof ik, maar ik heb hier wel ergens een albino cory voorbij zien komen.
weet helemaal niet of daar aan te komen is, maar voor de toekomst lijkt het me erg mooi een aantal erbij.

Gast

Bericht door Gast »

albino cory's bestaan wel. dat zijn dan meestal van de Paleatus of Aeneus ;)

Onderwerp auteur
inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

aha kijk, weet je ook wie ze hier heeft?. ik dacht ze hier gezien te hebben of was het nu op dat andere forum? 8)

Gast

Bericht door Gast »

ehmmm nee ik niet.. geen idee ook, niet gezien.

Maar de LFS zou ze gewoon bij de groothandel kunnen bestellen. Dat doen ze wel als het iets is waar ze weer makkelijk vanaf komen. Maar onbekend maakt onbemind zeg ik in dat geval altijd maar.

nanny
0-200
0-200

Bericht door nanny »

ik heb geen idee waar ik dit bericht zou moeten plaatsen, ik kom pas kijken hier,..... show mie de wee groeten nanny

yvon

Bericht door yvon »

nanny schreef:ik heb geen idee waar ik dit bericht zou moeten plaatsen, ik kom pas kijken hier,..... show mie de wee groeten nanny
Op het forum is ook een topic 'garnalen' in dat topic kun je onderaan op 'nieuw onderwerp' klikken.
Dan zet je in de bovenste balk de titel van je bericht bijvoorbeeld 'planaria' en daaronder kun je je verhaal typen en je vraag stellen.

@ inadepina: De albino's zijn vaak genoeg in de dierenwinkels te zien, alleen zijn ze daar wel een stuk duurder dan bij de hobbykwekers.
Je zou ik het topic 'gezocht' een postje kunnen plaatsen, het zou best kunnen dat er hier op het forum iemand albino corydoras heeft.

Onderwerp auteur
inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

yvon:
ja zou een optie zijn hier een gezocht plaatsen. (als het dan niet in leeuwarden of goes is :wink: )maar ik heb nog geen moeite gedaan om ze te vinden.
kan er over 4 weken pas visjes in doen. moet nog beginnen met inrichten.
eerst dadelijk naar het ziekenhuis, kijken of ik met een hernia minder weer naar huis kan gaan :)

Onderwerp auteur
inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

gevonden; viewtopic.php?f=36&t=169

yvon

Bericht door yvon »

inadepina schreef:yvon:
ja zou een optie zijn hier een gezocht plaatsen. (als het dan niet in leeuwarden of goes is :wink: )maar ik heb nog geen moeite gedaan om ze te vinden.
kan er over 4 weken pas visjes in doen. moet nog beginnen met inrichten.
eerst dadelijk naar het ziekenhuis, kijken of ik met een hernia minder weer naar huis kan gaan :)
Ik zal voor je duimen dat het goed gaat, we horen graag van je hoe of wat als je na het ziekenhuis geweest bent, een hernia is niet niks :(
Veel sterkte gewenst vanaf deze kant.

Onderwerp auteur
inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

hoi ben ik weer, alles is goed gegaan. heb nu wel een 'dove' voet (geen gevoel) maar dat trekt wel weg.
nu eerst een paar dagen heel rustig aan doen en dan langzaamaan opbouwen.
on topic maar weer, kan ik straks bij mijn 4 mannenguppen nog een stuk wat of mannenguppen bij zetten? vind het mooie visjes maar wil geen jonkies vandaar. ik hoor zo links en rechs dat dat niet zou kunnen ivm achter elkaar aan gaan jagen. maar dat doen ze nu ook niet.

Coby

Bericht door Coby »

Je kan er best meer mannenguppen bijzetten volgens mij, ik zie tenminste in de aquariumwinkels ook bakken vol met mannenguppen zitten. Zolang er maar geen vrouwtjes bijkomen zal het jagen wel meevallen lijkt me.

Onderwerp auteur
inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

ja zo dacht ik ook al, net als in het echte leven :jump: ;)