Hoi
Ik ben aan het uitzoeken wat mijn vissen gaan eten .
Ik ga beginnen met Lamprologus multifasciatus.
Hoe ziet dit eruit?
Droogvoer :OSI Spirulina vlokken
Diepvries :Witte muggenlarven
:Zwarte muggenlarven
:Mysis
:Cyclops
2x per dag overdag droogvoer avond diepvries?
Heeft iemand tips ideeën hierover.
Groetjes Airwin
Tanganyika voeding
-
Airwin
Onderwerp auteur - 200-400

Tanganyika voeding
120x40x55 tanganyika in de maak
ja nog steeds
Re: Tanganyika voeding
Voor multi's kan je beide muggelarven wel weg strepen en Daphnia toevoegen, cyclops zullen nog wat te groot zijn. Houd het maar op 1 keer per dag voeren of 2 keer hele kleine beetjes. Wissel wat af en bedenk dat ze niet elke dag diepvries voer nodig hebben, en dat het maar kleine visjes zijn.
-
Airwin
Onderwerp auteur - 200-400

Oke bedankt
Dus ongeveer 2 keer in de week diepvries zal al genoeg zijn voor hun?
En als droogvoer zou OSI Spirulina vlokken wel een goede optie zijn of is er iets anders waarmee ik deze vlokken kan afwisselen?
Dus ongeveer 2 keer in de week diepvries zal al genoeg zijn voor hun?
En als droogvoer zou OSI Spirulina vlokken wel een goede optie zijn of is er iets anders waarmee ik deze vlokken kan afwisselen?
120x40x55 tanganyika in de maak
ja nog steeds
3 a 4 keer is ook nog prima hoor, osi spirulina is inderdaad een hele goeie iets anders zou misschien cichlide granulaat zijn. Maar dat moet je kwa voedingswaarden meer rekenen tot het diepvries voer.
-
jari4now
|Als je de juiste diepvries neemt is de voedingswaarde hoog tot zeer hoog he....
Gaat niet zozeer om de voedingswaarde bij deze vissen Jan, normaal eten ze voornamelijk plankton het gaat meer om de afwisseling.
Airwin het is wel de vraag of ze al droogvoer eten, dit moet echt aangeleerd worden bij sommige van deze vissen. Ook echt levendvoer vinden ze prachtig, als je daar aan kunt komen zeker een aanrader.
Airwin het is wel de vraag of ze al droogvoer eten, dit moet echt aangeleerd worden bij sommige van deze vissen. Ook echt levendvoer vinden ze prachtig, als je daar aan kunt komen zeker een aanrader.
Ik gebruik voor mijn multi's cichliden granulaat. dit omdat ze niet echt veel zin hebben om mijn vlokken voer aan het oppervlak te eten.
-
Rob Bosman
Plankton heb ik ookkevin schreef:Gaat niet zozeer om de voedingswaarde bij deze vissen Jan, normaal eten ze voornamelijk plankton het gaat meer om de afwisseling.