Steun het forum...!!!!
-
Biancab
Onderwerp auteur - 400-600

Steun het forum...!!!!
Iedereen weet denk wel dat een forum en de dingen eromheen zoals we van plan zijn om naar de beurs te gaan en met demo materiaal naar de mensen toe om het forum te steunen...allemaal geld kost..
Nu was mijn vraag wie van de leden wil een vrijwillige bijdrage leveren om deze dingen allemaal mogelijk te maken en dus de beheer te steunen met een geldgift...
Nu was mijn vraag wie van de leden wil een vrijwillige bijdrage leveren om deze dingen allemaal mogelijk te maken en dus de beheer te steunen met een geldgift...
Grtzz Bianca
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
Re: Steun het forum...!!!!
Kan ik geen nee op zeggen he
.
Uhh, Kevin weet hier van?
Kreeg de indruk dat Kevin het eigenlijk niet wilde hebben.
Uhh, Kevin weet hier van?
Kreeg de indruk dat Kevin het eigenlijk niet wilde hebben.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Ik denk dat er eerst een plan moet zijn wat je ermee wil doen. en dan de eventuele kosten .
Maar ik vind het een goed plan .Ook al kom ik hier net kijken
zou ik er toch best wel wat voor overhebben.
Als ik weer mobiel ben zou ik het best leuk vinden om jullie allemaal is te ontmoeten.
Maar ik vind het een goed plan .Ook al kom ik hier net kijken
Als ik weer mobiel ben zou ik het best leuk vinden om jullie allemaal is te ontmoeten.
120x40x55 tanganyika in de maak
ja nog steeds
In eerste instantie wel Kees maar de leden van het assitentieteam en de toezichthouders willen graag iets van bijv. pennen uit kunnen delen. En met de geplande meeting/beurs in het vooruitzicht kunnen we dan evt zorgen dat entree of eten al betaald is.
Ik wil wel benadrukken dat alleen voor dit soort doelen de gelden gebruikt zullen worden, en dus de hosting kosten en overige kosten door de sponsors of door het beheer betaald worden.
Ik wil wel benadrukken dat alleen voor dit soort doelen de gelden gebruikt zullen worden, en dus de hosting kosten en overige kosten door de sponsors of door het beheer betaald worden.
ik heb nee gestemd, ben er nog te kort. heb ook geen behoefte aan een meeting of zo.maar kan me voorstellen als ik me thuis ga voelen ik dan ja stem
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........
Kevin, ook goed
.
Maar ik zelf heb ik wel zoiets dat het geheel vrijblijvend is en ik heb ook alle vertrouwen dat het goed besteed gaat worden. Ik hoef dus ook niet te weten waar de centen aan besteed wordt.
Maar ik zelf heb ik wel zoiets dat het geheel vrijblijvend is en ik heb ook alle vertrouwen dat het goed besteed gaat worden. Ik hoef dus ook niet te weten waar de centen aan besteed wordt.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
inadepina schreef:ik heb nee gestemd, ben er nog te kort. heb ook geen behoefte aan een meeting of zo.maar kan me voorstellen als ik me thuis ga voelen ik dan ja stem
Logisch.... het is natuurlijk ook geen (sociale) verplichting
Maar als ik op 10 juli de 25 miljoen win, dan koop ik de pennen wel hoor!
Groeten,
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Patrick
Haha... Daar houden we je aan...(Wel een substantieel deel van 25 miljoen he... en nu niet lachen.. Marktplaats en Startpagina zijn ook uit hobby begonnen he)
Groeten,
Patrick
Patrick
nee zou ook niet goed zijn, veel mensen die hier komen en er graag komen en dan twee die voor de kosten opdraaien....Patman schreef:inadepina schreef:ik heb nee gestemd, ben er nog te kort. heb ook geen behoefte aan een meeting of zo.maar kan me voorstellen als ik me thuis ga voelen ik dan ja stem
Logisch.... het is natuurlijk ook geen (sociale) verplichtingOok niet voor de mensen die hier al langer komen. We kunnen bij niemand in de portemonnee kijken he. Maar als we iets leuks willen doen om het forum wat extra te geven, dan kunnen we het ook niet met zijn tweeën bekostigen..
Maar als ik op 10 juli de 25 miljoen win, dan koop ik de pennen wel hoor!
ik denk als mijn indruk goed is, ik over een tijdje anders zal stemmen. eerst ff de kat uit de boom kijken.
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........
-
Biancab
Onderwerp auteur - 400-600

Rob en pat jullie vergissen je..ik heb namelijk al het winnende lot in huis.... 
Grtzz Bianca
Goed dat ik dat weet, spaart me weer geld voor een lot

Tsja wat zal ik zeggen over de staatsloterij, jullie weten wat ik heb gezegd, ga dus maar vast plannen en pakken
.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
tanganyika rules!
- 0-200

ik wil best wel geven,alleen wil ik dan eerst mijn nieuwe vissen kopen.
en waar is dat geld dan voor.
de meeting?
en wanneer komt er dan die poll waarheen we gaan.
en waar is dat geld dan voor.
de meeting?
en wanneer komt er dan die poll waarheen we gaan.