Jong broed uitvangen

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Sander
600-800
600-800

Jong broed uitvangen

Bericht door Sander »

Ik heb nu van mijn Julidochromis transcriptus veel broed in mijn bak zitten, maar ze moeten er wel een x uit. ze zwemmen nu al vrij rond en zijn denk ik zo ongeveer 1 - 2 Cm, ze groeien niet zo heel hard meer. Tevens heb ik wel al een ander aquairum voor de jongen ingericht waar ik ze weer makkelijk uit kan halen :)

Wanneer zou ik ze bij papa en mama weg kunnen halen en over zetten in het andere aquairum?
Groetjes Van Sander - 205*60*55 --> Pt. Eimekei

Sander's Aquarium topic

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter

Re: Jong broed uitvangen

Bericht door Kevin »

Kan nu al wel hoor Sander als je ze eruit wil hebben dan, de mijne zijn één cm nu maar blijven echt nog wel een tijdje zitten. Inmiddels is er al een 2de nest bijgekomen.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Onderwerp auteur
Sander
600-800
600-800

Bericht door Sander »

Oke,

Ja het zijn al kleine visjes die ook al de kleuren en zelfstandig eten enzo. ze lopen ook al te graven aan de voorkant vant glas. sinds 8 mei dat ik kleintjes heb blijven ze maar door gaan. heb aldoor jongen, helaas willen de multi's nog niet helemaal.

Zoals ik las over de transcriptus word het broed in de buurt toe gelaten maar hoe gaat dit als ze groter worden? dus niet dat ik ze nog voor een tijdje laat zitten en dat ze dan worden verjaagt of iets dergelijks.
Groetjes Van Sander - 205*60*55 --> Pt. Eimekei

Sander's Aquarium topic

Kevin Noord-Brabant

Bericht door Kevin »

Als de ouders het beu worden zogezegt ga jij dat echt wel merken, de vissen worden dan zichtbaar niet meer getollereerd. Hoe lang dat precies is is echt situatie afhankelijk.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand