herinrichten record 60
herinrichten record 60
Nu wil ik mijn record 60 eens opnieuw gaan inrichten. Daarbij iets van terrasjes maken enzo. Ook wil ik er eens een achterwandje in gaan zetten zit ik aan te denken. Inhoud van de bak zijn wat garnalen, en een schooltje dwerggrasbora’s, 8 st.
Nu heb ik zo’n plastic bart smit aquariumpje staan. Dus ik zit te denken ze maar tijdelijk hierin te doen. Dit moet toch kunnen zolang ik een pompje en een verwarming erin heb? Het is hopelijk maar voor een paar dagen dan.
Nu heb ik zo’n plastic bart smit aquariumpje staan. Dus ik zit te denken ze maar tijdelijk hierin te doen. Dit moet toch kunnen zolang ik een pompje en een verwarming erin heb? Het is hopelijk maar voor een paar dagen dan.
zucht...
even 1 klein detail vergeten. ik had mooi schotjes gemaakt van een juwel achterwand. die ik als terras afscheiding wou gebruiken.
alleen het kleine detail was, dat deze erg goed drijven, en dus echt niet, ook niet met voetjes in de grond willen blijven zitten.
maarja
toch maar een kleine herinrichting gedaan.
-> even rondkijken en al een nieuw project gevonden
dit is het nieuwe project, hoe en wat zie je vanzelf wel

even 1 klein detail vergeten. ik had mooi schotjes gemaakt van een juwel achterwand. die ik als terras afscheiding wou gebruiken.
alleen het kleine detail was, dat deze erg goed drijven, en dus echt niet, ook niet met voetjes in de grond willen blijven zitten.
maarja
toch maar een kleine herinrichting gedaan.
-> even rondkijken en al een nieuw project gevonden
dit is het nieuwe project, hoe en wat zie je vanzelf wel

Je kan ze wel vast plakken aan een stuk plexiglas en daar je grind/bodum over heen doen dan blijven ze ook zittenDante schreef:zucht...
maarja
Re: herinrichten record 60
na een dagje hameren en timmeren mooie plakjes gemaakt.
dan even met spirutus alles ontvetten en plakken met kit
resultaat:

dan even met spirutus alles ontvetten en plakken met kit
resultaat:

Dat valt wel mee. even wat schuren en het is allemaal redelijk bot. Verder kan het toch weinig kwaad want in de bak zitten enkel garnalen en wat dwerggrasbora’s (en een verdwaalde gup
) maar als er ooit nog corydorasjes ofzo inkomen, zal dit ook geen kwaad kunnen lijkt mij. Ik zal alle randen nog een keer contoleren dat het niet te scherp is. Maar het is gelukkig allemaal redelijk bot.
Zal het in de natuur ook nooit voorkomen dat er af en toe een scherpe steen of iets dergelijks in het water valt? Ik zou me er in iedergeval niet al te druk om maken.. 
gr, Rico
nou, als je bijv leisteen hebt (of het is lijsteen) dan heb je altijd met scherpe randen te maken. ook dit komt bij mijn weten in veel landen voor waar ook de tropische vissen vandaan komen.
als je bijv corydorasjes hebt, zijn ze zelf wel zo slim om niet langs zo'n rand te gaan, echter als je bodem bestaat uit scherp grind is het een ander verhaald, dus dit moet goed gaan
als je bijv corydorasjes hebt, zijn ze zelf wel zo slim om niet langs zo'n rand te gaan, echter als je bodem bestaat uit scherp grind is het een ander verhaald, dus dit moet goed gaan