ik heb eventjes een vraagje over het voorschakelaparatuur voor de tl's..
ik heb de waterdichte tl doppen al gemonteerd en ben ervan uit gegaan dat ik tl's van 75 cm dus 25 watt zou gebruiken want ik heb als voorbeeld de tl's uit mijn 1 meter aquarium gebruikt. (en dit is de maximale lengte die ik kan gebruiken)..
nu ben ik op zoek naar voorschakel aparatuur van 2 x 25 watt en dat 2 maal maar ik kan het nergens vinden (alleen 18 of 36 watt)..
heeft iemand deze nog liggen of weet iemand waar ik deze zou kunnen bestellen dan hoor ik dat graag.. een standaard keuken lamp waar het inzit mag ook..
het gaat dus alleen om de voorschakel aparatuur en niet de starters en doppen enz..
een vraagje over het voorschakelaparatuur voor de tl's..
een vraagje over het voorschakelaparatuur voor de tl's..
De kunst is steeds meer jezelf te worden, in plaats van te zijn wie anderen verwachten dat je bent...
Re: een vraagje over het voorschakelaparatuur voor de tl's..
Kijk is hier
klikt u maar
Als ze zo bestaan zal een goede lmapen winkel er ook wel aan kunnen komen, hier in oudenbosch zit een zaakje waar ze zeker wel te vinden zijn.
klikt u maar
Als ze zo bestaan zal een goede lmapen winkel er ook wel aan kunnen komen, hier in oudenbosch zit een zaakje waar ze zeker wel te vinden zijn.
-
Rob Bosman
Dat is waar het is een raar dorp met dat grote ding maar ze hebben er een leuke lampenzaak. Noem de naam Kevin en je wordt geholpen of je er al jaren komt.
Met dat grote ding
dan bedoel je de Basiliek zekers
-
Rob Bosman
natuurlijk bedoel ik daar mee de baseliek replika van de baseliek van rome
Maak ervan de St. Pieter uit Rome en je zit helemaal goed.
-
jari4now
Euhhh ging het hier niet over een verlichtings vraag?????

-
Gast
Ik denk dat je ook wel een VSA van 30 of 36watt kan gebruiken. het gaat om het vermogen dat die aan kan en niet wat die geeft geloof ik.
deze week zat ik met eenzelfde probleem toen ik zelf een lichtbak bouwde.
Ik had de lamp van 30 watt gekocht maar had niet door dat de VSA 40 watt was.
Die lamp heb ik eerst in de tuin getest nadat ik voor mezelf een put gegraven en beton voor een bunker gestort had en toen heb ik de lamp ontstoken.
Heel die bunker voor niets geweest.. geen grote explosie.. wel een beetje jammer eigenlijk

deze week zat ik met eenzelfde probleem toen ik zelf een lichtbak bouwde.
Ik had de lamp van 30 watt gekocht maar had niet door dat de VSA 40 watt was.
Die lamp heb ik eerst in de tuin getest nadat ik voor mezelf een put gegraven en beton voor een bunker gestort had en toen heb ik de lamp ontstoken.
Heel die bunker voor niets geweest.. geen grote explosie.. wel een beetje jammer eigenlijk
Het kan wel alleen je lamp en je vsa krijgen een kortere levensduur. Bij een evsa is het wel mogelijk omdat deze de output enigzins kan sturen.