Easy Carbo dodelijk

Onderwerp auteur
Gerard_zzz
0-200
0-200

Re: Easy Carbo dodelijk

Bericht door Gerard_zzz »

Ik had het zelf ook aan easylife gemaild, ik heb geen antwoord terug gekregen. Heeft Rhodan zeker betere contacten bij Easylife :) . Ik heb op dit moment geen zuurstoftest, zal ik wel aan gaan schaffen, dan laat ik het wel weten.
Ben gisteren ondertussen weer heel voorzichtig begonnen met easycarbo, 1 ml 's morgens. Geen enkele reactie bij de vissen gezien. Ik zal het een tijdje zo doen en dan langzaam opbouwen. De normale dosering zal ik voorlopig nog niet gaan gebruiken totdat ik mijn zuurstof heb kunnen testen. Ik denk toch dat het niet zo laag kan zijn. Op mijn kienhout zit nu een dikke laag alg; daar komen de zuurstof belletjes constant van af. De rest van mijn planten zijn goed aangeslagen, dus die zouden toch voor voldoende zuurstof moeten zorgen.

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter

Bericht door Kevin »

Ow zoveel verschillende soorten.
Dan kan je niet echt spreken van "vlm bestaat alleen maar uit zeoliet" Er zijn immers zoveel varianten daarin.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid

Bericht door Kees »

Haha, ik heb geen betere contacten dat ik weet hoor.
Inderdaad, wist ik dus ook niet.
Dus degene die ooit VFM zou onderzocht hebben en concludeerde dat het enkel uit zeoliet zou bestaan, heeft dus maar half werk gedaan. Tenzij maar het 1/2 rapport op het internet waait.
In ieder geval, ik gebruik het al enige tijd en naar mijn idee stellen de vissen het best op prijs en ik heb geen noemenswaardige problemen in de bak.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie