Molly met uitpuilend oog

Plaatst hier een onderwerp als het niet in een andere rubriek geplaatst kan worden.
Plaats reactie

Onderwerp auteur
FRANCOIS
0-200
0-200

Molly met uitpuilend oog

Bericht door FRANCOIS »

goede avond,

mijn kleinzoon heeft een Aquarium van 60 liter ,met molly's , platty's ,Guppy's ..nu is er een witte molly die één uitpuilend oog heeft ....de water conditie is goed,volgens test strookjes en de Ph is ook goed om de 14 dagen doe ik daar een gedeeltelijke waterverversing .
vandaag heb ik een 30 liter water gaan vervangen en er wat easy life voogle avoid antibiotic bij gedaan .wie kent of heeft dit probleem al gezien of is het een zieke vis , die wij best kunnen verwijderen en laten sterven ...de kleinzoon zal dit niet leuk vinden , zelfs een spin die binnen zit ..zal hij proberen te vangen en buiten zetten.

grt,

françois
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Re: Molly met uitpuilend oog

Bericht door amber98 »

Het ziet er erg druk uit in de bak, ik zou denken popeye doordat andere vissen ertegen aan hebben gestoten. Je kan een zoutbadje geven (online of via de zoekfunctie vind je waarschijnlijk al hoe dit precies werkt) en evt een medicijn die voor bacteriën is, ik heb ivm resistentie de voorkeur voor Colombo cerpofor of Sera.

Onderwerp auteur
FRANCOIS
0-200
0-200

Bericht door FRANCOIS »

dag Amber,

dank voor de reactie ...ga het even opzoeken op internet

kan ik ergens op de site iets aanvinken ..zodat ik melding krijg dat er een reactie komt op mijn vragen ?

grt,

françois

Lamith Groningen
0-200
0-200

Bericht door Lamith »

FRANCOIS schreef: 01 aug 2023 11:46 dag Amber,

dank voor de reactie ...ga het even opzoeken op internet

kan ik ergens op de site iets aanvinken ..zodat ik melding krijg dat er een reactie komt op mijn vragen ?

grt,

françois
Hoi François,

Je kunt je abonneren op dit onderwerp bovenaan het scherm door op het pijltje naast de moersleutel te klikken :)