cichlasoma crassa
Re: cichlasoma crassa
Heet die niet tegenwoordig Hypselecara Temporalis?
kevin schreef:Heet die niet tegenwoordig Hypselecara Temporalis?
idd.: http://users.skynet.be/ribstick/aetikelcrassa.htm
met de Hypselecara Temporalis heb ik genoeg ervaring!
ik heb 2 koppels gehad waar ik er nu 1 van over heb.
mijn ervaring met deze vissen is heel erg goed je moet ze alleen wel de ruimte geven!
voor de rest een rustige vis en heel erg mooi!
ik heb nog wel een mooie foto van mijn man.

ik heb 2 koppels gehad waar ik er nu 1 van over heb.
mijn ervaring met deze vissen is heel erg goed je moet ze alleen wel de ruimte geven!
voor de rest een rustige vis en heel erg mooi!
ik heb nog wel een mooie foto van mijn man.

't is een knapperd 
mooie vissen idd de temporalis
lekker groot en toch een aardig rustig visje
lekker groot en toch een aardig rustig visje
-
jari4now
Onderwerp auteur
Mag ik (zoals de meeste me al kennen) eerlijk zeggen wat ik vindt.........??
Ik vindt het een monster van een vis, maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die ze mooie vinden.
Ik vindt het een monster van een vis, maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die ze mooie vinden.
jari4now ik kan je heel mischien een beedje begrijpen maar ik weet zeter als jij een uur bij mij voor de bak zit en je kijkt goed naar het gedrag van de vissen dan vind jij ze ook mooi echt!
de temporalis is toch echt een vis appart.
de temporalis is toch echt een vis appart.
-
jari4now
Onderwerp auteur
Ja misschien wel.....op foto komt een vis nooit op zijn best uit.....maar je weet nooit, ik vindt bv. Malawi ook mooi maar phirana's weer niet...( sorry Dees)
Neemt niet weg dat mensen het een prachtige vis kunnen vinden, maar ik geef altijd ongezout mijn menig.
Er zijn ook zat die een discus niet mooi vinden of zelfs oersaai...... trouwens is het daar ook net las jij zegt...ga een uurtje kijken en het wordt een heel ander beest....dus wie weet heb je wel gelijk
Neemt niet weg dat mensen het een prachtige vis kunnen vinden, maar ik geef altijd ongezout mijn menig.
Er zijn ook zat die een discus niet mooi vinden of zelfs oersaai...... trouwens is het daar ook net las jij zegt...ga een uurtje kijken en het wordt een heel ander beest....dus wie weet heb je wel gelijk
idd!
ik heb een maat met een discus bak,
vroeger vond ik de vis saai maar nu kan ik er echt wel van genieten als ik bij hem voor de bak zit!
ik heb een maat met een discus bak,
vroeger vond ik de vis saai maar nu kan ik er echt wel van genieten als ik bij hem voor de bak zit!
Ik sluit me bij jan aan.....vind hem echt niet mooi....slechte foto of niet..zal niet mijn vis worden..
Maar gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak anders zou het wel heel erg saai worden...
Maar gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak anders zou het wel heel erg saai worden...
Grtzz Bianca
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
Temporalis is toch een leuk visje...

Ik zie vaker gedrochten voorbij komen die het nog zijn en dan roept iedereen oh wat mooi

Ik zie vaker gedrochten voorbij komen die het nog zijn en dan roept iedereen oh wat mooi
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
Mooi gekleurd hoor ik vindt hem niet echt lelijk. stuk of 5 in een grote bak zou best een mooie aanvulling kunnen zijn.
Even een andere vraag zijn dit grasers - tuinmannen of vlees eters.
Even een andere vraag zijn dit grasers - tuinmannen of vlees eters.