Ik kon me niet inhouden, heb toch foto's en een filmpje gemaakt. Ik laat eerst de bak zien en daarna leg ik uit hoe ik de waterstroom heb gemaakt. Ik laat de foto's maar voor zich spreken:
En natuurlijk weer een filmpje: (hier hoor je hst pompje nog duidelijk herrie maken. Ik had vandaag nog even ruzie met het ding maar is weer opgelost)
https://m.youtube.com/watch?v=4FDNjLHpbpU
Het waterstroompje heb ik op dezelfde manier gemaakt als de damwand: filterspons, epoxy en grind. Eerst heb ik de vorm van het stroompje uit de spons geknipt. De verschillende delen met epoxy aan elkaar gelijmd. En toen bleef het een kwestie van epoxy er over gieten, grind er in strooien, epoxy er over gieten, grind er in strooien enzovoort. Ik heb ook een keer gewoon epoxy aangemaakt, hier heel veel grind bij in gegooid, goed mengen zodat al het grind nat is van de epoxy en dit uitsmeren over de stroom. Dit werkt goed om alles te bedekken, maar om het echt water dicht te krijgen moet er toch nog wel epoxy overheen worden gegoten hoor. Toen heb ik zo veel mogelijk spons er af gescheurd om een zo'n klein mogelijk stroompje over te houden (toen was ik al wel bijna 8 lagen epoxy en grind verder dus hij was al erg stevig

). Toen getest of hij echt waterdicht was, verdomme! Hij lekte nog. Dus 2 epoxy lagen verder was hij eindelijk waterdicht. Hij bleek wel te lang te zijn dus heb ik er wat stukken af gebroken. Totdat... ik er met een hamer op ging slaan en hij middendoor doorbrak!!! Nou toen heb ik wel even het hele dorp bij elkaar gescholden

. Weer 4 dagen verder was hij eindelijk weer gemaakt en weer waterdicht. Dit doe ik nooit meer, pokke werk